دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

خبرگزاری دانا

سران کاخ سفید، بزرگترین ناقض حقوق انسان ها و دشمنان واقعی بشریت اند که فقط به حقوق و منافع نامشروع سرمایه داران بزرگ امریکا و کمپانی های اقتصادی صهیونیست ها فکر می کنند، و برای مردم جهان و انسان های مسلمان دنیا هیچ ارزش و احترامی قائل نیستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت اقتصاد، «هادی خانی» معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به انجام اقدامات بر زمین مانده درباره مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم در دولت سیزدهم، اظهار کرد: به طور قطع شفافیت‌هایی که ما در داخل کشور ایجاد می‌کنیم و به تبع آن گزارش‌هایی که بتوانیم به مجامع بین‌المللی و یا حداقل به کشور‌های همسو ارائه دهیم قطعاً در تصمیم‌گیری‌های...

خبرگزاری دانا

دادستان شهریار علت فوت فردی به نام نسرین قادری را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد گفت: در 5 ماه گذشته فهرست 300 نفر از افراد مظنون و مستعد پولشویی به دستگاه‌های مرتبط ارسال شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی، مدعی جمع‌آوری مبالغ برای کمک به آرتین شده‌اند که خانواده وی، تاکید کردند که این حساب‌ها جعلی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس آموزش وپرورش نور گفت: تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس دخترانه براثر استنشاق گاز دچار حادثه و روانه بیمارستان شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دایی آرتین سرایداران گفت: برخی از افراد در شبکه‌های مجازی، خود را از طرف خانواده آرتین معرفی کرده و با اعلام شماره حساب‌هایی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس آموزش و پرورش نور گفت: برخی دانش آموزان در این اتفاق دچار گلو درد و سرفه شده که مدیریت دبیرستان مراتب را بلافاصله به اورژانس 115 و مدیریت اداره آموزش و پرورش نور اطلاع رسانی می‌کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

مینی‌بوس حامل معلمان واژگون شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: در پنج ماه گذشته فهرست 300 نفر از افراد مظنون و مستعد پولشویی به دستگاه‌های مرتبط ارسال شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: در پنج ماه گذشته فهرست 300 نفر از افراد مظنون و مستعد پولشویی به دستگاه‌های مرتبط ارسال شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان شهریار در رابطه با علت فوت فردی به نام نسرین قادری توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حوادثی که در 10 روز گذشته، از چهلمین روز فوت مهسا امینی به این سو توسط اوباش رقم خورد، کاملاً ماهیت تروریستی پیدا کرده و حاکی از آن است جریان ضدانقلاب از ایجاد آشوب به تروریسم گذر کرده است!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد با تاکید بر اینکه تمرکز این مرکز، گسترش تعاملات بین‌المللی با محوریت مبارزه با پولشویی، تامین مالی تروریسم و نظارت پیشینی به جای اقدامات پسینی است، گفت: در 5 ماه گذشته فهرست 300 نفر از افراد مظنون و مستعد پولشویی به دستگاه‌های مرتبط ارسال شده است.

وب‌گاه گسترش

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از واریز ارز دیجیتال از آن سوی مرزها به حساب برخی اغتشاشگران با هدف ایجاد آشوب و بی‌نظمی در این استان سخن گفت و اظهار داشت: با آشوبگرانی که دست به اسلحه بردند یا به صورت سازمان‌دهی شده نسبت به آشوب اقدام کردند، برخورد خواهد شد.