دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) استان زنجان با بیان اینکه بیمارستان ولی‌عصر (عج) به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی مستاجر است، گفت: با تصمیم هئیت امنا در پارکینگ بیمارستان، از مراجعه‌کنندگان هزینه پارک خودرو دریافت و صرف امور زیر بنایی می‌کند و بیمارستان دریافت کننده هزینه پارک خودرو نیست.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانا

زخم قلب مجروح آرتین و مادر علی اصغر و بقیه خانواده های داغدار حمله تروریستی شاهچراغ زخمی نیست که با چند روز پانسمان التیام پیدا کرده و بعد از مدتی فراموش شود این زخم جنایتی است که تا ابد نه تنها در حافظه آرتین و خانواده های داغدار این جنایت تروریستی می ماند بلکه در حافظه تاریخ پرشکوه مردم ایران تا ابد خواهد ماند و بانیان و عاملان این جنایت باید هر روز و هر شب و هر لحظه در وحشت انتقام...

وب‌گاه عصر ایران

"مهاتیر محمد" بین سالهای 1981 تا 2003 نخست وزیر مالزی بود و با مشت آهنین کشور را اداره کرد. پیشرفت اقتصادی مالزی مرهون این دوره رهبری اوست.

خبرگزاری مهر

دادستان شهریار با اشاره به ادعاهای مطرح شده درباره فوت خانم نسرین قادری گفت: پزشکی قانونی علت اولیه فوت نسرین قادری را مسمومیت گزارش کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

صبح پنجشنبه 12 آبان زن و مردی افغانستانی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرده و از ربوده شدن دختر و پسر کوچکشان خبر دادند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی نسبت به ایجاد حساب کاربری به نام آرتین سرایداران بازمانده حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اقدام کرده و مدعی جمع‌آوری مبالغ برای کمک به آرتین شده‌اند که خانواده وی، تاکید کردند که این حساب‌ها جعلی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرماندار بمپور گفت: آتش‌سوزی شب گذشته در جایگاه سوخت بمپور مهار شد ولی چهار نفر از سرنشینان خودروی پراید طعمه حریق شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس تاکید کرد: حفظ نظام از اوجب واجبات است حتی از حفظ جان امام زمان (عج) هم مقدم‌تر است.

خبرگزاری مهر

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرزندان شهدا و جانبازان طبق قانون برنامه ششم توسعه باید استخدام شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: جلالی نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: شما نباید رفاقت با خاتمی را بر اصل نظام اسلامی مقدم بدارید... کسی به روسای قوا آقایان رئیسی، اژه ای و قالیباف بی احترامی نکرد تمام حمله و نوک پیکان را به سمت خیمه ولایت برده و تمام هتاکی و جسارت را متوجه ولایت ساخته اند که نکته مهم این جاست که نشان از جایگاه رفیع و عظیم ولایت دارد چنانکه به اول مظلوم عالم امام علی (ع) چه ناسازها که نگفته...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید هادی حسینی دوست شهید آرمان علی وردی ضمن اشاره به فعالیت‌های جهادی شهید علی وردی گفت: ایشان فردی تکلیف‌گرا و به دنبال راه اندازی کانون تربیتی بود. در کارهای جهادی نیز از جمله در مواقع سیل، زلزله و توزیع بسته‌های معیشتی فعال بود. او به واقع شهید زندگی کرد و همیشه هم آرزوی شهادت داشت. وی همچنین ضمن بیان نحوه شهادت شهید علی وردی افزود: در روز حادثه،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع عراقی از آتش سوزی یک مرکز تجاری در بغداد پایتخت این کشور خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: دبیرکل سازمان ملل از رئیس‌جمهور عذرخواهی کرده بود که نتوانستند در دوران کرونا به ایران واکسن دهند.

وب‌گاه فرارو

نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد که مصرف نوشیدنی‌های انرژی‌زا می‌تواند افراد جوان و سالم را در معرض خطر افزایش ضربان قلب نامنظم و بیماری‌های قلبی کشنده همچنین فشار خون بالا قرار دهد.