دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه الف

برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی نسبت به ایجاد حساب کاربری به نام آرتین سرایداران بازمانده حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اقدام کرده و مدعی جمع‌آوری مبالغ برای کمک به آرتین شده‌اند که خانواده وی، تاکید کردند که این حساب‌ها جعلی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه تمرکز این مرکز در دولت سیزدهم، بروزرسانی مقررات و قوانین، گسترش تعاملات بین المللی با محوریت مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم و نظارت پیشینی به جای اقدامات پسینی است، گفت: در پنج ماه گذشته فهرست 300 نفر از افراد مظنون و مستعد پولشویی به دستگاه‌های مرتبط ارسال شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان شهریار، در رابطه با ادعاهای مطرح شده درخصوص فوت خانم نسرین قادری گفت: تشخیص اولیه پزشکی قانونی مسمومیت است و البته طبق اظهارات خانواده او دچار بیماری قبلی نیز بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه جزییات تصادف معلم‌های کرمانشاهی در مسیر ماهیدشت به کرمانشاه را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان شهریار گفت: پزشکی قانونی علت اولیه فوت «نسرین قادری را اعلام کرده است.

خبرگزاری دانا

حمله افغانستان، عراق، سوریه، یمن و کشتار صدها هزار نفر و آواره کردن میلیون‌ها نفر و غارت میلیاردها دلار از سرمایه این کشورها تنها بخشی از تاریخ 20 ساله حضور آمریکا در منطقه آسیای غربی است.

وب‌گاه عصر ایران

عباس اسماعیلی دایی آرتین اظهار کرد: برخی از افراد در شبکه‌های مجازی، خود را از طرف خانواده آرتین معرفی کرده و با اعلام شماره حساب‌هایی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) استان زنجان با بیان اینکه بیمارستان ولی‌عصر (عج) به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی مستاجر است، گفت: با تصمیم هئیت امنا در پارکینگ بیمارستان، از مراجعه‌کنندگان هزینه پارک خودرو دریافت و صرف امور زیر بنایی می‌کند و بیمارستان دریافت کننده هزینه پارک خودرو نیست.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانا

زخم قلب مجروح آرتین و مادر علی اصغر و بقیه خانواده های داغدار حمله تروریستی شاهچراغ زخمی نیست که با چند روز پانسمان التیام پیدا کرده و بعد از مدتی فراموش شود این زخم جنایتی است که تا ابد نه تنها در حافظه آرتین و خانواده های داغدار این جنایت تروریستی می ماند بلکه در حافظه تاریخ پرشکوه مردم ایران تا ابد خواهد ماند و بانیان و عاملان این جنایت باید هر روز و هر شب و هر لحظه در وحشت انتقام...

وب‌گاه عصر ایران

"مهاتیر محمد" بین سالهای 1981 تا 2003 نخست وزیر مالزی بود و با مشت آهنین کشور را اداره کرد. پیشرفت اقتصادی مالزی مرهون این دوره رهبری اوست.

خبرگزاری مهر

دادستان شهریار با اشاره به ادعاهای مطرح شده درباره فوت خانم نسرین قادری گفت: پزشکی قانونی علت اولیه فوت نسرین قادری را مسمومیت گزارش کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

صبح پنجشنبه 12 آبان زن و مردی افغانستانی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرده و از ربوده شدن دختر و پسر کوچکشان خبر دادند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی نسبت به ایجاد حساب کاربری به نام آرتین سرایداران بازمانده حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اقدام کرده و مدعی جمع‌آوری مبالغ برای کمک به آرتین شده‌اند که خانواده وی، تاکید کردند که این حساب‌ها جعلی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرماندار بمپور گفت: آتش‌سوزی شب گذشته در جایگاه سوخت بمپور مهار شد ولی چهار نفر از سرنشینان خودروی پراید طعمه حریق شدند.