سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس می‌گوید به احتمال زیاد این مرد بیش از 24 ساعت پس از مرگش در دستشویی حبس شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس اسپانیا در عملیاتی به مجموعه‌ای از مزارع و کارخانه‌های تولیدی در سراسر اسپانیا یورش برد و بیش از 30 تن ماری‌جوانا کشف و ضبط کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها در این استان هشدار داد و گفت: طبق پیش‌بینی‌ها، حجم بیشتر بارش‌ها در ارتفاعات شمال شرقی استان خواهد بود.

خبرگزاری دانا

نبود سرم در داروخانه های ایرانشهر باعث سردرگمی بیماران و ابراز گلایه آنان شده است و از مسئولین خواستار رسیدگی به این معضل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیش از 50 روز است که احمدی‌نژاد پرگو در عرصه سیاسی ایران غایب است. برخی این سکوت را با انتصاب مجدد وی در مجمع تشخیص مصلحت نظام مرتبط می‌دانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قامتعلی عزیزی در خصوص قیمت مد نظر نانوایان نیز اظهار داشت: خواسته نانواها این است که 70 درصد به قیمت فعلی نرخ نان اضافه شود و این یعنی قیمت نان به بیش از 2 برابر نرخ فعلی برسد.

خبرگزاری مهر

اکثرمردم جهان برزیل را با جنگل‌های متراکم آمازون و پرآب‌ترین رودخانه جهان می‌شناسند؛ کشوری که درسال‌های اخیر با پدیده تغییر اقلیم مواجه و زندگی میلیون‌ها انسان رابه چالش کشیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن یزدانی به عنوان یک کشتی‌گیر جنگنده، هراسی از تقابل با تیلور آمریکایی ندارد ولی کشتی‌گیران آمریکایی نشان داده‌اند علاوه بر جنگندگی از آنالیز فنی هم بهره لازم را برده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: اگر می‌خواهید کشور اصلاح شود، باید به وزارت آموزش و پرورش توجه کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواپیمای مسافربری امروز (یکشنبه) در کشور تانزانیا سقوط کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مفاد نامه معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی که متضمن ممنوعیت صادرات محصولات سیب زمینی، گوجه فرنگی، پیاز و بادمجان تا اطلاع ثانوی و برمبنای ضرورت تنظیم قیمت و بازار داخلی کشور است، از تاریخ تصویب ابطال شد.

خبرگزاری تسنیم

سفرا و رؤسای نمایندگی‌های سیاسی مقیم تهران، در نشستی در وزارت امور خارجه درباره حمله تروریستی به شاهچراغ شیراز و روند تحولات در چند هفته اخیر شرکت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج روز یکشنبه با حضور در بیمارستان کوثر کرج از حجت الاسلام "یاسر اسماعیلی" روحانی مضروب اغتشاشات آزاد راه کرج - قزوین عیادت و دلجویی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خواهر آرتین سرایداران با بیان اینکه هم اکنون آرتین پیش ماست گفت: همسرم خودش پیشنهاد داده است تا حضانت آرتین را به عهده بگیریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهر نوشت: بر اساس اعترافات اعضای دستگیر شده، هدف این گروه شامل برنامه‌ریزی برای ترور تعدادی از مردم و شخصیت‌های عرب خوزستان، تکرار سناریوی کشته‌سازی و ایجاد آشوب‌های مشابه استان‌های سیستان و بلوچستان و اردبیل در خوزستان بود.