دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرهنگ شریفی درباره موتورسواری زنان خاطرنشان کرد: قانون در این باره سکوت کرده و ما هم سکوت می‌کنیم؛ قانون گفته هر کسی که گواهینامه موتورسیکلت دارد می‌تواند رانندگی کند، اما هیچ خانمی گواهینامه موتورسیکلت ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روزیست که قیمت دلار روندی افزایشی به خود گرفته و در این بین قیمت خودروهای بازار، بی‌توجه به اخبار مثبت واردات و افزایش روند تولید، گران‌تر از روزهای قبل است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد گل فشان روز یکشنبه در آیین هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: بر اساس بند الف ماده 14 قانون مدیریت بحران کشور مصوب سال 98 وزارت خانه آموزش و پرورش و علوم موظف بودند با همکاری هلال احمر درس آمادگی مقابله با حوادث و سوانح راه اندازی کنند و گذراندن این واحد درسی بر اساس بند ب این قانون الزامی بوده است، اما تا کنون اجرایی...

خبرگزاری مهر

مدیرکل امور بین الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: درخشش همه‌جانبه زنان ایرانی علی‌رغم اقدامات قهرآمیز یکجانبه رقم خورده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم فارس در مجلس، در واکنش به برخی ادعاها مبنی بر اینکه تروریست حادثه شاهچراغ بعد از عبور از یک یا چند گیت اقدام به تیراندازی کرده است گفت: خیر به این ترتیب نیست در شاهچراغ تنها یک گیت است که در آن گیت هم افراد امنیتیِ مسلح حضور ندارند بلکه تنها تفتیش بدنی ساده صورت می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«نسیم صدقی» دختر 23 ساله اهل شاهین‌دژ است که در محلی خارج از محدوده شهر ارومیه و به‌طرز مشکوکی به قتل رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: لذا این سازمان در آمریکا با سرمایه‌گذاری فراوان به دنبال این است که با اعطای امکانات فراوان، از نخبگان جهان دعوت کرده تا به آمریکا رفته و سپس از نگرش و تفکر او استفاده کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخباری مبنی بر استعفای علی فتح‌الله زاده از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: شورای امنیت ملی، دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و نظارتی مدارا و مماشات بس است باید با کسانی که از تربیون مقدس مساجد و نماز جمعه فرمان حمله صادر می کنند و بذر اغتشاش و تفرقه افکنی می پاشند و با تحریک قومیتی موج سواری می کنند برخورد جدی، شدید و قاطع شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب از 21 آبان ماه 1401 کار خود را با پوشش زنده برنامه‌های سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آغاز می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امسال دومین سالی است که طرح «باهم بخوانیم» از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کل کشور برگزار می‌شود. این طرح اولین بار در سال 1396 برگزار شد. در دومین دوره از طرح ملی «با هم بخوانیم» ویژه مناطق محروم، با هدف گسترش عدالت در امر آموزش فرهنگی و ترویج سبک‌زندگی ایرانی اسلامی که از طریق مطالعه گروهی بر اساس یک سیر مطالعاتی هدفمند برای گروه سنی کودک و نوجوان تدارک دیده شده، از اول مرداد در 35...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمار‌های منتشرشده نشان می‌دهد که از ابتدای امسال تا پایان هفته دوم آبان، سود جاری 290 ناشر به مبلغ 43 هزار و 644 میلیارد تومان با استفاده از طریق سامانه سجام به حساب 38 میلیون و 201 هزار و 624 سهامدار واریز شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ظرف مدت یک هفته تا 10 روز به شکل فوری و اصولی و حفظ کیفیت و با استفاده از ظرفیت کامل پیمانکاران شرکت آبفا خوزستان نسبت به ترمیم و مرمت 20 کیلومتر از طول نوارهای حفاری ناشی از اجرای شبکه فاضلاب در شهر اهواز در 86 خیابان اقدام می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت کار اعلام کرد: دولت سیزدهم تاکنون و به‌رغم همه محدودیت‌های موجود، همراهی و همکاری بسیار مناسبی را در بازپرداخت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید افتخاری با اشاره به تاثیر ناآرامی های اخیر بر تولید و عرضه پوشاک، اظهار داشت: اتفاقات و ناآرامی‌هایی که اخیرا به وقوع پیوست در دو بخش آنلاین و فروش حضوری در حوزه فروش و عرضه پوشاک تاثیر گذاشت به طوری که فعالان حوزه پوشاک در بخش فروش از طریق فضای مجازی و به عبارتی حوزه آنلاین بیش از 70 درصد افت فروش داشته‌اند. * ناآرامی‌های اخیر موجب افت شدید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بامداد امروز (یکشنبه) افرادی ناشناس اقدام به تیراندازی به سمت خودروی شخصی «ایرج اصلانی» سرپرست اداره گاز شهرستان شادگان کردند.