سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه خبر آنلاین

امسال دومین سالی است که طرح «باهم بخوانیم» از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کل کشور برگزار می‌شود. این طرح اولین بار در سال 1396 برگزار شد. در دومین دوره از طرح ملی «با هم بخوانیم» ویژه مناطق محروم، با هدف گسترش عدالت در امر آموزش فرهنگی و ترویج سبک‌زندگی ایرانی اسلامی که از طریق مطالعه گروهی بر اساس یک سیر مطالعاتی هدفمند برای گروه سنی کودک و نوجوان تدارک دیده شده، از اول مرداد در 35...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمار‌های منتشرشده نشان می‌دهد که از ابتدای امسال تا پایان هفته دوم آبان، سود جاری 290 ناشر به مبلغ 43 هزار و 644 میلیارد تومان با استفاده از طریق سامانه سجام به حساب 38 میلیون و 201 هزار و 624 سهامدار واریز شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ظرف مدت یک هفته تا 10 روز به شکل فوری و اصولی و حفظ کیفیت و با استفاده از ظرفیت کامل پیمانکاران شرکت آبفا خوزستان نسبت به ترمیم و مرمت 20 کیلومتر از طول نوارهای حفاری ناشی از اجرای شبکه فاضلاب در شهر اهواز در 86 خیابان اقدام می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت کار اعلام کرد: دولت سیزدهم تاکنون و به‌رغم همه محدودیت‌های موجود، همراهی و همکاری بسیار مناسبی را در بازپرداخت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید افتخاری با اشاره به تاثیر ناآرامی های اخیر بر تولید و عرضه پوشاک، اظهار داشت: اتفاقات و ناآرامی‌هایی که اخیرا به وقوع پیوست در دو بخش آنلاین و فروش حضوری در حوزه فروش و عرضه پوشاک تاثیر گذاشت به طوری که فعالان حوزه پوشاک در بخش فروش از طریق فضای مجازی و به عبارتی حوزه آنلاین بیش از 70 درصد افت فروش داشته‌اند. * ناآرامی‌های اخیر موجب افت شدید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بامداد امروز (یکشنبه) افرادی ناشناس اقدام به تیراندازی به سمت خودروی شخصی «ایرج اصلانی» سرپرست اداره گاز شهرستان شادگان کردند.

وب‌گاه عصر ایران

خودروی شخصی مدیر اداره گاز شادگان در جاده دارخوین به شادگان مورد حمله این افراد با شلیک بیش از 10 گلوله جنگی (اسلحه کلاشینکف) قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله نوری همدانی با اشاره به عوامل عقب افتادگی جوامع اسلامی خاطر نشان کرد: متاسفانه به دلیل نفوذ استکبار و خود باختگی و استبداد حاکمان که با سرکوب و استثمار مردم و یا با کشتن اندیشمندانی همچون شیخ فضل الله نوری همراه بود شاهد عقب افتادگی در کشورهای اسلامی هستیم

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری تسنیم نوشت: بعدِ پایان کنسرت عده‌ای از گوگوش به خاطر اجرای کنسرت در استرالیا انتقاد کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برگزاری کنسرت گوگوش، خواننده مشهور لس‌آنجلسی در استرالیا بحث‌برانگیز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: سیستم فشل کاغذبازی اداری و قوانین مبهم و دست و پاگیر ادارات به کانون ناراضی تراشی مردم تبدیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه نسبت به گسترش برنامه موشکی ایران ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پدر «نسرین قادری» بانوی مریوانی که روز جمعه در منزلش در تهران فوت شد، ارتباط مرگ دخترش با اغتشاشات اخیر را تکذیب کرد و گفت: دخترم به دلیل بیماری زمینه ای فوت کرده است.

خبرگزاری دانا

هرمز اظهار کرد: طرح 313 با مشارکت کمیته امداد، اداره کل تبلیغات اسلامی و حوزه‌های علمیه به منظور ارتقاء سطح باورهای دینی و آگاهی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اجرایی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اعلام کرد: در راستای اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، 68 هزار نفر از کارکنان نظام سلامت تبدیل وضع شدند که در تلاش هستیم با اخذ مجوز، کارکنان شرکتی، 89 روزه و به خصوص نیروهای طرحی دوران کرونا نیز تبدیل وضعیت شوند.