سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

عمده مناطق مستعد سیل خیزی سبزوار در ارتفاعات شمالی این شهر قرار دارد که کم توجهی به حفظ حریم و بستر رودخانه‌ها این شهر را در معرض مخاطرات سیلاب قرار داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خودروی شخصی مدیر اداره گاز شادگان در جاده دارخوین به شادگان مورد حمله این افراد با شلیک بیش از 10 گلوله جنگی (اسلحه کلاشینکف) قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - فاطمه سرایداران که پدر، مادر و برادرش را در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) از دست داده است، با تشکر از ابراز همدردی‌های ملت ایران با وی و "آرتین" برادرش گفت: من و همسرم آرتین را فرزند خود می‌دانیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فروش آنلاین ارز این امکان را به صرافی‌ها می‌دهد که مشتری از بستر بازار متشکل ارزی به آن‌ها منتقل شود و شائبه‌ای در این رابطه ایجاد نکند که ممکن است این افراد برای سفته‌بازی ارز بخرند، زیرا در حال حاضر بیشتر متقاضیان ارز در بازار اینگونه هستند که ارز سهمیه‌ای را از صرافی‌ها می‌خرند و در بازار آزاد می‌فروشند و متقاضیان واقعی ارز نیستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محیا نوشت: کافی است تا یک دهه شصتی بوده باشید تا به اهمیت رشته ریاضی و فیزیک در کنکور سراسری پی ببرید. دقیقا ده تا دوازده سال پیش بود که سیل دانش آموزان برای انتخاب رشته ریاضی و فیزیک و قبولی آنها در این رشته در دانشگاه ها رو به افزایش بود. اما در این مطلب می‌خواهیم به این نکته بپردازیم که چرا دیگر این رشته مهم طرف دارهای خاص خودش را دیگر ندارد و همچنین آن را در مقام مقایسه با داوطلبان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زردرنگ از وزش باد شدید و فعالیت سامانه بارشی از ظهر یکشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه (15 تا 17 آبان) خبر داد.

خبرگزاری دانا

پدر «نسرین قادری» بانوی 35 ساله مریوانی که روز جمعه در منزلش در تهران فوت شد، شایعات در مورد مرگ دخترش را تکذیب کرد و گفت: دخترم بیماری زمینه ای داشت و به دلیل ابتلا به آنفلوآنزا، بیماریش شدت پیدا کرد و فوت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس محل دفاع از منافع ملت است. ما نهایت همکاری با دولت را داشتیم، بنابراین از دولت و مسئولان اجرایی که برای صدور کالابرگ الکترونیکی کاری نکردند، می‌خواهیم که به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اردوی خارجی منوط به گرفتن مجوز از شورای برون مرزی است و درصورتی که باشگاه پرسپولیس نتواند مجوز بگیرد، نمی‌تواند به اردوی خارجی برود.

خبرگزاری ایرنا

دمشق - ایرنا - سازمان جهانی دفاع از قربانیان تروریسم امروز یکشنبه با انتشار بیانیه ای اقدامات تروریستی اخیر علیه نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زردرنگ از وزش باد شدید و فعالیت سامانه بارشی از ظهر یکشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه (15 تا 17 آبان) خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیت کوین از ماه ژوئن (خرداد) در محدوده باریکی در نوسان است و با این وضعیت پیداکردن نشانه‌های صعودی یا نزولی به یک چالش برای تحلیلگران تبدیل می‌شود. با این حال، تقاطع اخیر میانگین‌های متحرک روی نمودار یک روزه بیت کوین، ارزش بررسی‌کردن را دارد.

خبرگزاری دانا

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای خبر از حمله تروریستی به یکی از مقر‌های نظامی در شهرستان ماهشهر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناسان معتقدند مردم در این شرایط برای حفظ سرمایه خود به بازارهایی نظیر خودرو هجوم می‌آورند. حال آیا اتفاقات اخیر بازار ارز باعث شکست رکود یک ساله بازار خودرو می‌شود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوری تاکید کرد: امسال 70 هزار دانش‌آموز هنرستانی را اضافه کردیم که این بدان معنا است 70 هزار نیروی حرفه‌ای کار در آینده خواهیم داشت و تلاش می‌شود هنرستان‌ها با مراکز دانش بنیان متصل کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مشاور مرحوم آیت الله هاشمی گفت: کشته و شهید شدن از هر طرف که باشد، آسیب به ملت است. ضمن آن که من فکر می کنم اگر بگویند کسی کشته نشده، مرغ پخته را هم به پرواز در می آورد. و عملا چیز دیگری می بینیم و می شنویم.