سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت نقره در پی افزایش قیمت دلار و رشد قیمت انس جهانی طلا، بعد از تعطیلات نوروز جهش قابل توجهی داشته است. مدتی‌ست تقاضا برای مصنوعات و ساچمه نقره به دلیل گرانی طلا افزایش یافته است. این فلز، خود را با تحولات انس جهانی طلا و نقره تطبیق می‌دهد.

رییس سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه اعمال می شود.

براساس اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را 25 هر ماه و سایر خانوارهای مشمول را سی‌ام خواهد بود.

قیمت گوشت مرغ در تاریخ 23 فروردین 1403 اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته 1.8 کیلوگرمی گوشت سینه مرغ 261 هزار تومان است.

فرودگاه مهرآباد اعلام کرد: به اطلاع هموطنان ارجمند می رساند روز گذشته فعالیت پروازی این فرودگاه بصورت نرمال و مشابه روزهای قبل‌تر انجام شده است.

در سومین هفته از فروردین ماه، عقب‌نشینی قیمت‌ها در بازارهای مالی هر چند ادامه داشت اما با این حال قیمت سکه و طلا و ارز همچنان در ارقامی بالاتر از ارقام تجربه شده در ابتدای سال بود.

قیمت‌ها آنقدر مواج شده که قیمت تمام شده ساخت مسکن دیگر قابل پیش‌بینی نیست چراکه این افزایش نرخ دلار بر تمام بازارها اثرگذار است.

قیمت گندم در تاریخ 23 فروردین 1403 اعلام شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران آخرین قیمت کشف شده برای انواع میوه را در میدان عمده‌فروشی میوه و تره‌بار تهران اعلام کرد.

یک فعال کارگری گفت: اقتصاد ما مریض است؛ مریض بودنِ اقتصاد یعنی آن‌کس که دلال است درآمدِ بیشتری دریافت می‌کند و آن‌که تولیدکننده است، درآمدِ کمتری دارد. مریض بودنِ اقتصاد یعنی آنکه پول بیشتری می‌گیرد، به راحتی از زیر بارِ پرداختِ مالیات شانه خالی می‌کند و آنکه درآمدِ کمتری دارد، باید مالیات بپردازد.

بالاخره پس از چند روز افزایش قیمت‌ها، قیمت طلا در بازار جهانی ریخت.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل 1403 صفر امروز 23 فروردین 910 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل 1402 با کارکرد 8 هزار کیلومتر 749 میلیون تومان اعلام شده است.

سازمان تامین اجتماعی در راستای گسترش پوشش بیمه‌ای به ایرانیان خارج از کشور که امکان حضور در ایران و انعقاد قرارداد بیمه با آنان میسر نیست و صرفاً از طریق وکیل خود قصد بیمه‌پردازی را دارند با توجه به مقررات، شرایطی را فراهم کرده تا بتوانند خود را در سازمان تامین اجتماعی بیمه کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان امور مالیاتی درباره پرداخت مالیات از مهریه توضیحاتی داد.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

در آگهی‌های بازار خودرو، رنو ساندرو اتوماتیک مدل 1398 با کارکرد 88 هزار و 700 کیلومتر 980 میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین ساندرو مدل 1396 با کارکرد 100 هزار کیلومتر، 880 میلیون تومان به فروش می‌رسد.