سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

حال با شروع سال 1403 و افزایش نرخ دلار راسته با استخوان گوسفندی کیلویی 604 هزار و 800 تومان، ران کامل ممتاز گوسفندی کیلویی 879 هزار تومان، شقه لاشه گوسفندی کیلویی 665 هزار تومان و نیمشقه ران گوسفندی کیلویی 705 هزار تومان به فروش می‌رسد.

مردم تهران 50 سال پیش از کمبود لبنیات پاستوریزه در تهران گلایه داشتند.

قیمت فیدلیتی 5 نفره مدل 1402 در بازار خودرو با رشد 70 میلیونی 2 میلیارد تومان شد.

در حالی که با روند گرانی کالاهای اساسی در سال‌های اخیر اکنون بسیاری از مردم صرفاً به فکر تأمین نان شب خود هستند، قیمت میوه‌های نوبرانه‌ای نظیر گوجه سبز و چغاله بادام میلیونی شده است.

رصد هفتگی بازار در هفته سوم فروردین 1403 انجام شد. نرخ گوشت قرمز نسبت به سال گذشته افزایش یافت اما قیمت گوشت مرغ نوسان کمی دارد.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل 1401 با کارکرد 19 هزار و 500 کیلومتر 670 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین اتومات مدل 1403 صفر به 845 میلیون تومان رسیده است.

معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام ضروری 20 میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

نیسان اولین تیزر رسمی جدیدترین مدل قشقایی را منتشر و برخی از به روز رسانی‌های بیرونی و داخلی را فاش کرد. فیس لیفت این شاسی بلند کامپکت در تاریخ 17 آوریل در اروپا به نمایش درخواهد آمد و در ماه‌های آینده به سایر بازارها وارد خواهد شد.

بررسی عملکرد بازار جهانی طلا در طول یک ماه اخیر، از رشد 7.4 درصدی قیمت طلا حکایت دارد.

دانگ فنگ آئولوس در سال گذشته و در نمایشگاه خودروی شانگهای، برند جدید خودروهای الکتریکی خود به نام e را معرفی کرد. e که به‌عنوان یک برند ممتاز زیرمجموعه دانگ‌فنگ Voyah شناخته می‌شود، قصد دارد بازار را با طراحی شیک و خودروهای الکتریکی پیشرفته از نظر تکنولوژی، به تصرف خود درآورد.

رییس اتحادیه مشاوران املاک متذکر شد: الان با سامانه خودنویسی که راه افتاده، دیگر رصد و نظارت و کنترلی در سطح جامعه باقی نمی‌ماند.

گزارش‌ها از بازار خودرو، از ثبات قیمت‌ها در معاملات 24 ساعت گذشته حکایت دارد.

یک اقتصاددان با انتقاد نسبت به سیاست‌های دولت، تاکید کرد: این روش مهار تورم پایدار نخواهد بود.

در حالی که دیروز بازار با ریزش قیمت روبرو بود، امروز بازار بار دیگر حرکت اصلاحی را از سر گرفت و قیمت قطعات مختلف سکه تا دو میلیون تومان نیز افزایش یافت.

مدیرعامل بانک مسکن روز گذشته از افزایش 170 درصدی مبلغ تسهیلات حمایتی بانک مسکن برای مستاجران خبر داد. بر این اساس مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی می‌توانند در سال 1403 بالاتر از سقف معمول از وام ودیعه مسکن استفاده کنند. اما متقاضیان از چه طریق می‌توانند برای این تسهیلات ثبت‌نام کنند؟

با آغاز تحویل تویوتا لوین بنزینی و هیبرید، این سدان ژاپنی در خیابان‌ها دیده خواهد شد. همچنین قیمت این خودرو در بازار آزاد تعیین شد.