سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

بیوک در عصر جدیدی از طراحی خودروها قرار دارد. در مقاله پیش رو می‌خواهیم به‌صورت اجمالی تحولات رخ داده در این برند آمریکایی را بررسی نماییم.

مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: قیمت کنونی هر کیلو دام زنده در میادین به 260 هزار تومان رسید که بر این اساس نرخ منطقی هر کیلو لاشه 570 هزار تومان است.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.51 درصد افزایش به 2341 دلار و 59 سنت رسید.

معاون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در رابطه باجزئیات سهمیه‌بندی بنزین شفاف سازی کرد.

یک واحد آپارتمان 100 متری دو خواب در جمهوری در حالی که هفت سال از ساخت آن می‌گذرد، به قیمت هشت میلیارد و 449 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فعالان بازار مسکن با اشاره به شرایط رکودی بازار مسکن، اعتقاد دارند: دولت باید یک برنامه‌ریزی عاجل و سیاست‌ورزی مناسبی برای سال 1403 در حوزه مسکن و ساختمان داشته باشد.

بر این اساس پژو 207 اتوماتیک با افزایش 10 میلیونی در روز شنبه 1 میلیارد و 35 میلیون تومان است.

وضعیت قیمت ها در بازار اجاره مسکن روز به روز بدتر می‌شود و این شرایط در 1403 بحرانی‌تر شده است.

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از 15 خرداد تغییر خواهد کرد و تا 15 شهریور ادامه دارد.

مرحله آخر طرح کالابرگ الکتریکی آغاز و در نیمه دوم اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

یک اقتصاددان گفت: جای تاسف دارد که امروز کسی تمایل ندارد ریال را حفظ کند، برای همین امروز رشد نقدینگی کاهش یافته و عدد نقدینگی افزایش یافته است.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور 230 هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.

در معاملات روز دوشنبه و بعد از تعطیلی بازار جهانی، قیمت اونس طلا 0.5 درصد دیگر گران شد.

رئیس کمیته ارزی اتاق بازرگانی ایران گفت: اگر برای مدیریت و کنترل شرایط کنونی از فرمایشات رهبری تبعیت شود، اقتصاد کشور و به خصوص بازارهای مختلف از جمله بازار ارز هم به خوبی کنترل می‌شود و چه بسا قیمت دلار دوباره به کانال 60 هزار تومان و حتی پایین تر بازگردد.

به‌نظر می‌رسد فضای کلی بازار ارز و طلای تهران در حال تغییر است. بازار طلا به روند کاهشی روز شنبه ادامه داد و دلار نیز با وجود رشد قیمت خود در معاملات ابتدای روز، در عصر روز گذشته مجددا به کانال 64 بازگشت. به عقیده فعالان اقتصادی، بازار در حال تخلیه هیجانات خود است.