سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

سردرگمی مردم برای ثبت درخواست کارت سوخت در حالی است که کسی پاسخگوی مردم نیست.

این روزها که هر گرم طلای 18 عیار تا یک قدمی 4 میلیون تومان نیز رفته است، دیگر بسیاری از اقشار جامعه باید دور آن را خط بکشند.

به تازگی مشخص شده که دو مدل وارداتی راو4 هیبرید و BZ3 از برند تویوتا که مربوط به جانبازان می شوند در گمرک جنوب کشور ترخیص شده اند.

به گفته مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور با افزایش قیمت دلار و به دنبال آن بالا رفتن هزینه نگهداری و تولید دام سبک، قیمت گوشت گرم گوسفندی تولید داخل از بازه قیمتی 500 هزار تا 700 هزار تومان هم بیشتر خواهد شد.

سامسونگ گوشی گلکسی S24 اولترا را با تخفیف ویژه و رنگ‌های انحصاری دردسترس قرار داد.

ریزش سنگین قیمت طلا و سکه آغاز شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت دناپلاس مدل 1403 در بازار خودرو کاهش یافت.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان گفت: دستمزد 1403 کارگران برخلاف موازین قانونی و به رغم مخالفت نمایندگان کارگری به تصویب رسیده است.

مرسدس بنز برای نمایش توانایی‌های جی کلاس برقی یا EQG ویدئوی جدیدی از دریفت این خودرو روی دریاچه‌ای یخ زده منتشر کرده است.

بنابر اعلام مرکز مبادله، از هفته آینده عرضه گسترده سکه طلا در مرکز مبادله آغاز خواهد شد عرضه‌هایی که به گفته کارشناسان می‌تواند در کاهش حباب سکه موثر باشد.

نماینده ادوار مجلس معتقد است رییس‌جمهوری بدون شناخت اثرات واقعی تحریم، وعده‌هایی غیرقابل تحقق را در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 مطرح کرد.

رییس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای، دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده در قالب ضمانت بانکی یا اسناد خزانه را جهت اجرا به ادارات‌کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

کریپتوکارنسی نوشت: مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر 2.59 تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل 2.14 درصد بیشتر شده است.

بررسی قیمت طلا و سکه در سال پیش نشان می دهد که افزایش قیمت ها زیر 30 درصد بوده است؛ به عنوان نمونه قیمت طلای 18 گرمی 26.7 درصد، سکه طرح جدید 27 درصد و نیم سکه 25 درصد افزایش قیمت داشته است.

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ 19 فروردین 1403 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ 20 عددی 123 هزار تومان است.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.