سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ 19 فروردین 1403 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ 20 عددی 123 هزار تومان است.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

قیمت طلا و سکه در بازار طلای داخلی همزمان با رکوردشکنی بهای طلای جهانی افزایش یافته است اما نشانه‌های بسیاری از آغاز روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا پس از آرام‌شدن جو سیاسی و تخلیه هیجانات وجود دارد.

قیمت محصولات خودرویی از سال96 تاکنون، حتی از تورم عمومی نیز پیشی گرفته است.

سازمان تأمین‌اجتماعی در بخشنامه‌ای مقررات مربوط به دستمزد روزانه مبنای کسر حق‌بیمه از ابتدای سال جاری را به واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ کرد.

دلار در روز گذشته به نیمه کانال 64هزار تومانی رسید.

به گفته کارشناسان اقتصادی، در تمامی دنیا وقوع هر تنش و درگیری می‌تواند باعث اثرات کوتاه‌مدتی بر اقتصاد شود. در این میان دلالان با فرصت‌طلبی منافع افرادی که وارد بازار هیجانی می‌شوند را قربانی منافع خود می‌کنند.

یک عضو اتاق بازرگانی ایران درباره نوسان بازار ارز گفت: این موج هیجانی، به هیچ عنوان بلندمدت نیست و در واقع مثل یک التهاب موقتی طی چند روز آینده از بین خواهد رفت.

یک اقتصاددان درباره عملکرد تیم اقتصادی دولت رئیسی اعلام کرد: «این عملکرد مطابق با وعده‌هایی که رئیسی در ابتدای آغاز به کار دولتش داده بود، نبوده است و اگر بخواهند براساس این وعده‌ها ارزیابی کنند، بعید می‌دانم که خودشان نیز نمره قابل قبولی را ارائه دهند.

طلا با شکستن مرزهای جدید قیمتی، رکوردی جدید را ثبت کرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، قانون اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری شامل تعطیلی دو روز در هفته و کاهش ساعت کاری، بحث ساماندهی کارکنان شرکتی و لایحه صیانت از حقوق زنان را سه لایحه مصوب کمیسیون اجتماعی مجلس خواند که باید در ابتدای سال 1403 و در روزهای پایانی مجلس یازدهم با اولویت در صحن علنی مجلس بررسی و تصویب شود.

انتشار خبر عرضه گسترده انواع سکه در مرکز مبادله ایران از هفته آینده، بازار سکه را نزولی کرد.

بازار خودرو در اولین روز هفته در مسیر صعودی حرکت کرد.

رییس کل اسبق بانک مرکزی در خصوص نوسان بازار دلار هشدار داد.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی درباره نظام اعتبارسنجی که در سال 1403 اجرایی می شود و آخرین برنامه ها درباره تجمیع کارت‌های بانک‌ها به توضیحاتی پرداخت.

سخنگوی انجمن صنعت تایر با بیان اینکه قیمت تایر دولتی افزایش پیدا نمی‌کند، گفت: کمبود تایر در بازار به خاطر تعطیلات ایام نوروز و سودجویی برخی از واردکنندگان در تامین تایرهای رینگ‌های بالاست.