دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دلار در هفته‌های اخیر نوسان افزایشی قابل توجهی داشت و از سقف تاریخی خود عبور کرد.

به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بخش دوم سود سهام عدالت روز شنبه هفته آینده واریز می‌شود.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بر اساس آخرین اخباری که تا دیروز دریافت کرده‌ام، امسال به 150 بازنشسته، مجوز فعالیت داده شده است تا در کارهای تخصصی و مشاوره، از آنان استفاده شود.

بازار جهانی طلا با وجود این‌که ریزش 26 دلاری را در روز سه‌شنبه تجربه کرده، اما دوباره تغییر مسیر داد و جهش پیدا کرد.

بررسی روند حراج سکه نشان می‌دهد تا پایان ششمین حراج، 68هزار و 441 قطعه سکه به متقاضیان تخصیص داده شد که شامل 57‌هزار و 731 قطعه ربع سکه، 7678 قطعه نیم‌سکه و 3032 تمام‌سکه بود.

طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه ها، یارانه دهک های یک تا سه روز جمعه 25 اسفند ماه به حساب شان واریز می شود.

روند بازار خودرو طی 24 ساعت گذشته، از افزایش قیمت برخی خودروها حکایت دارد.

قیمت دلار روز چهارشنبه نوسان محدود کاهشی داشت و در منطقه قیمتی دو روز گذشته معامله شد. روند تقاضا در بازار ارز افزایشی است و دلار با فشار سیاست‌گذار در کف حمایت منجمد شده است.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی مازندران گفت: سالی بیش از 2 میلیون تن و به صورت ماهانه حدود 170 هزار تن گوشت مرغ تولید داریم و به همین میزان نیز تقاضا وجود دارد.

بازار دلار به شرایط ثبات نسبی بازگشته است. نوسان نرخ این ارز در بازه نیمه دوم کانال 59 هزار تومانی محدود شده است. تحلیلگران معتقدند که عوامل مختلفی بر ایست روند افزایشی بازار موثر است.

بیست و یکمین همایش تعالی سازمانی با حضور مدیران سازمان های سرآمد ایرانی در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد و تقدیرنامه 4 ستاره تعالی سازمانی به مهندس زینلی مدیرعامل شرکت کویرتایر اعطا شد.

کسانی که زیاد خرید اینترنتی انجام می‌دهند دیگر می‌دانند که علاوه بر قیمت کالا باید هزینه‌ای هم برای ارسال آن بپردازند. در همه سایت‌ها و پلتفرم‌های مخصوص خرید اینترنتی هنگام پرداخت قیمت کالا، یک گزینه هزینه ارسال هم اضافه می‌شود و رقم نهایی، مجموع این دو مورد است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش گفت: میانگین مصرف بنزین در اسفند امسال 117.4 میلیون لیتر در روز است، ولی روند صعودی دارد و در این ماه ما رکورد مصرف 133 میلیون لیتر در روز را ثبت کرده‌ایم.

مرکز مبادله ارز ایران جدول زمان بندی تحویل سکه خریداری شده در حراج های گذشته را اعلام کرد.

رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: 9 هزار و 709 دستگاه خودرو سواری به ارزش حدود 235 میلیون دلار ترخیص قطعی شده است.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در سال جدید توسعه ناوگان در دستور کار جدی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، گفت: در این مدت افزایش قیمت نداشتیم و بعد از ایام نوروز هم تا زمانی‌که تدابیر سازمان هواپیمایی کشوری به ما ابلاغ نشود، افزایش قیمتی نخواهیم داشت.