دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از نمایندگان کارگران در مذاکرات تعیین دستمزد شورای عالی کار سبد معیشت پیشنهادی گروه کارگری را 19 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد.

دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور اعلام کرد: درصد پرشدگی سدهای پنجگانه تهران از ابتدای سال آبی جاری تا 19 اسفند به 13 درصد رسید.

قیمت دلار امروز با کاهش ارزش بازگشایی شد. روند نزولی دلار از ابتدای هفته جاری شروع شده و امروز نیز ادامه داشت. کاهش پلکانی دلار این اسکناس را در آستانه برگشت به کانال پایین‌تر قرار داده است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از فراهم شدن و اخذ مجوز تولید خودروی پژو پارس تا انتهای بهار سال آینده، خبر داد.

یارانه کمک معیشتی مرحله 157 مربوط به اسفند ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز پنجشنبه 24 اسفند ماه قابل برداشت است.

تعداد مجوز راه‌اندازی خودروسازی در ایران برابر مجموع واحدهای 9 کشور صنعتی است!

بنابر اعلام رییس سازمان بورس، واریز مرحله دوم سود سهام عدالت از امروز آغاز شد که تا 48 ساعت آینده ادامه دارد. مبلغ پرداختی نیز بین 446 تا 906 هزار تومان است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: هر دستگاهی که با چینی‌ها در مذاکره است این مذاکرات درباره تامین مالی پروژه‌های مسکن است و از ظرفیت سرمایه گذاران چینی برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی با تشریح آخرین وضعیت رشد اقتصادی کشور، افزایش بسیار خوب منابع ارزی بانک مرکزی در سال جاری، کاهش 22 درصدی نرخ تورم نقطه به نقطه از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه و گشایش های ارزی اخیر تاکید کرد: برنامه‌ریزی بانک مرکزی برای پایان سال آینده دستیابی به نرخ رشد نقدینگی 23 درصد با دامنه مثبت و منفی 2 درصد و همچنین قرار گرفتن نرخ تورم نقطه به نقطه پایان سال در کانال 20...

مالیات حالا دوباره به واژه‌ای پرتکرار در ادبیات سیاسی ایران بدل شده است. طبق آن‌چه دولت در لایحه پیشنهادی خود برای سال 1403 برآورد کرده است مقرر شده میزان درآمدهای مالیاتی در سال آینده نزدیک به پنجاه درصد افزایش یابد. نکته ای که با انتقاد بسیاری از کارشناسان مواجه شده و برخی نمایندگان نیز معتقدند اقتصاد راکد و بحران‌زده قادر به تامین این مالیات نیست.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور با بیان اینکه قیمت دام سبک زنده در بازار کیلویی240 تا 255 هزار تومان است، گفت: اینکه گوشت با قیمت 600 تا 700 هزار تومان در برخی مغازه‌ها به فروش می رسد سودجویی در بازار مصرف است.

نیم قرن پیش، وزارت راه برای ساختمان جدید خود محلی را در خیابان فیشرآباد اجاره کرد.

همزمان با افزایش قیمت طلا در بازار جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار تهران نیز افزایشی شد.

محمد محمدی طی حکمی، به عنوان مدیرعامل گروه بهمن انتخاب شد. وی سابقه حضور در مجموعه‌های صنعتی و خودرویی شناخته شده کشور را در کارنامه خود دارد.

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ 24 اسفند 1402 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی 1800 میلی لیتر 319 هزار تومان است.

قیمت دلار در هفته‌های اخیر نوسان افزایشی قابل توجهی داشت و از سقف تاریخی خود عبور کرد. این اسکناس از ابتدای هفته در کریدور پنجم در حال معامله است. کامبیز افسری کارشناس بازار ارز در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز به این پرسش پاسخ داده است که دلار در روزهای باقیمانده از سال با چه رقمی بسته می‌شود و اثر حراج ربع سکه بر بازار ارز چیست؟