دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

داود جوانی نماینده کارفرما در شورای عالی کار با بیان این که سومین جلسه شورای عالی کار با دستور کار حداقل مزد امروز چهارشنبه 23 اسفند برگزار شد،‌گفت: این نشست هم بدون نتیجه در تعیین سبد معیشت خانوار کارگری و حداقل مزد به پایان رسید.

رئیس اتحادیه کفاشان تهران از کاهش 25 درصدی تقاضا و افزایش 30 درصدی قیمت‌ها در بازار شب عید کفش در تهران خبر داد.

معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی درباره استدلال خود برای کاهش قیمت گوشت می‌گوید که افزایش تولید گوشت داخلی به خاطر بارندگی‌های اخیر، افت قیمت نهاده و نیز توزیع نهاده مدت دار 6 ماهه برای عشایر باعث افزایش انگیزه دامداران به تولید شده است. به گفته نوذری واردات گوشت منجمد هم نسبت به پارسال دو برابر شده و تا پایان ماه رمضان به 100 هزار تن می‌رسد و روزانه 250 تا 300 تن هم گوشت گرم در داخل...

وزیر نفت گفت: خواهشم از همه هموطنان عزیزمان این است که سفرهای نوروزی حتما کارت سوخت خود را همراه داشته باشند. این کارت سوخت جایگاه‌ها برای هموطنانی است که کارتشان گم شده یا از بین رفته.

پذیره نویسی اوراق مرابحه شرکت کرمان موتور به منظور تامین منابع مالی مورد نیاز جهت تامین و خرید قطعات مورد نیاز تولید خودروهای این شرکت صورت می گیرد و از روز چهارشنبه 23 اسفند 1402 به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

نادر مرادی گفت: اگر درست محاسبه کنند و سهم واقعی اقلامی مانند مسکن و آموزش را در نظر بگیرند، نرخ واقعیِ سبد معیشت قطعاً 30 میلیون تومان و حتی بیشتر است.

پیکاپ کیا تاسمان آماده ورود به بازار است.

عضو کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن تاکید می‌کند: سوال این است که چینی‌ها در داخل کشور می‌خواهند با چه قیمتی مسکن تولید کنند؟ آیا قیمت‌ها رقابتی است و به نوعی امکان رقابت بین بخش خصوصی کشور و چینی‌ها وجود دارد؟

مجمع تشخیص مصلحت نظام تکلیف دولت به تأدیه بدهی قطعی حسابرسی‌شده به سازمان تامین اجتماعی را برای متناسب‌سازی حقوق و حفظ قدرت خرید بازنشستگان تامین اجتماعی، تصویب کرد.

بی‌گمان سازمان برنامه و بودجه، زمانی یک دانشگاه بود. به علاوه کتابخانه‌ای نفیسی داشته و دارد که اگر روزی و روزگاری قرار شود کتابخانه‌ها در عهد مهجوریت کتاب تکریم شوند، کتابخانه سازمان برنامه و بودجه یکی از مهم‌ترین آن‌ها خواهد بود.

قیمت کارخانه خودروهای پژوپارس نیز از 275 میلیون 333 میلیون تومان متغیر است.

مرتضوی گفت: برداشت از حقوق بازنشستگان اشتباه سیستمی بود و بلافاصله این اشتباه اصلاح شد.

رییس کمیسیون عمران مجلس از ورود چینی‌ها از اردیبهشت ماه سال آینده به بازار مسکن کشورمان خبر داد و گفت: فقط پول و تجهیزات چینی وارد بازار مسکن ایران می‌شود و نه نیروی کار و پیمانکار.

همزمان با ریزش قیمت طلا در بازار جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار تهران نزولی شد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از رسیدگی به جزئیات لایحه کاهش ساعت کاری ادارات در ابتدای سال آتی در این کمیسیون خبر داد.

سمیه گلپور گفت: باوجود افزایش مزد در برخی سال‌ها هنوز کارگران نتوانستند در زمینه جبران گرانی از محل افزایش مزد به نصف میزان نرخ تورم پنج‌ساله اخیر برسند.