دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

متقاضیانی که در اولین حراج سکه شرکت کردند نتوانستند برنده شوند، نه‌تنها موفق به دریافت سکه نشدند، بلکه در آستانه حراج سوم سکه هنوز پولشان هم به آن‌ها بازنگشته است.

فعالان کارگری می‌گویند: وقتی همه اظهارات دولتی‌ها را مانند یک پازل کنار هم قرار می‌دهیم، این شائبه پیش می‌آید که قرار است به صورت دستوری، رقمی برای افزایش مزد اعلام شود.

پرداخت مستمری و حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از فردا (بیستم اسفندماه) آغاز خواهد شد و تا بیست و هفتم ماه جاری ادامه دارد.

دیجی‌کالا، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، از 15 اسفند خود را با شعاری تازه به مخاطبانش معرفی می‌کند؛ شعاری که خبر از تغییرات جدیدی می‌دهد که این برند ملی در استراتژی‌های ارتباطی خود در پیش گرفته است. شعار تازه دیجی‌کالا یعنی «لبخند به خانه می‌رسد» بازتابی از هویت و مرام این برند است که در 17 سال گذشته در صدد پیاده‌سازی آن بوده است.

با وجود اینکه سقف برداشت از خودپردازها به طور معمول در نزدیکی نوروز افزایش می‌یابد، همچنان خبری از افزایش این سقف در نوروز سال 1403 نیست.

همزمان با افزایش شدید قیمت طلا در بازار جهانی، سکه در کانال جدید قیمتی قرار گرفت.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه 16 اسفند به 23.57 درصد رسید.

حمید بهبهانی وزیر راه دولت دهم بر اثر بیماری درگذشت.

به گفته مسئولان، والدین نوزادان متولد سال 1401 برای اختصاص 1.5 میلیون تومان سهام حداکثر تا پایان اسفندماه امسال فرصت ثبت‌نام در پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک را دارند.

قیمت طلا دوباره جهش پیدا کرد و رکوردی تازه را ثبت کرد.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از 30 برابر شدن استفاده مردم از طرح فجرانه کالابرگ (یارانه مضاعف 220 هزار تومانی) از زمان اجرای آن خبر داد و گفت: امشب ساعت 24 اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ برای مشمولان شارژ می‌شود.

در هفته ای که گذشت نرخ دلار آزاد روی قله های تاریخی خود معامله شد. بررسی ها نشان می‌دهد رشد سطح انتظارات تورمی سبب شده تا شمار متقاضیان بازار ارز افزایش یافته و نرخ ارز دچار نوسانات افزایشی شود.

در بازار خودرو قیمت پژو 207 به 985 میلیون تومان رسید.

منصور پوریان، نرخ هر کیلو گوشت منجمد گوساله وارداتی را 285 هزار تومان و گوسفندی را 230 هزار تومان اعلام کرده و گفته بود: با توجه به افزایش عرضه گوشت‌های وارداتی، شاهد کاهش قیمت در بازار گوشت داخل هستیم.

اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید اما سقف بودجه شما 2 میلیارد تومان است، این گزارش را از دست ندهید.

یک فعال بازار طلا و سکه معتقد است: در حال حاضر بازار غیرقابل پیش بینی شده است.