دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

با توجه به لیست منتشر شده از درخواست ها برای خودروهای وارداتی جانبازان که منتشر شده، مشخص شد که میزان استقبال از این طرح چه مقدار بوده است.

یک فعال کارگری با اساره به اینکه نمایندگان کارگری، نرخ سبد معیشت را بالای 25 میلیون تومان می‌دانند گفت: مزد کارگران اگر به روال گذشته سرکوب شود، تولید تعطیل می‌شود.

نیسان سانی یکی از جدیدترین خودروهایی است که قرار است به زودی وارد بازار ایران شود. در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر و بسیار دیده شد، مقاومت نیسان سانی با وجود اینکه یک خودروی اقتصادی است، بسیار عجیب و قابل توجه است.

اگر از آنهایی هستید که زیاد خرید اینترنتی انجام می‌دهید حتما دنبال چم‌وخم‌هایی برای کاهش هزینه خریدها هستید.

این روزها بازار اجاره باغ ویلاهای اطراف تهران به دلیل جشن پایان سال حسابی داغ است.

بیت‌کوین با رسیدن به سطح قیمت 70هزار دلار در بالاترین میزان ارزش خود قرار گرفت.

روند کاهشی بازار ارز شدت گرفت. در حالی که با شروع هفته جاری روند افزایشی نرخ ارز متوقف شد و در روز گذشته این روند تغییر فاز داد. دلار آزاد که در روز شنبه نتوانست وارد کانال 61 هزار تومانی شود، در بازار دیروز به کانال 59 بازگشت.

هاوال H6 هیبرید و پلاگین هیبرید دو محصول جدید بازار خودروی کشور هستند.

روند تورم اجاره‌بها در دهه 90 را می‌توان با گزارشی که مرکز آمار ایران به‌تازگی منتشر کرده است، برآورد کرد. این گزارش که در مورد شاخص‌های عدالت اجتماعی است نشان می‌دهد، سال 1390 متوسط مبلغ اجاره ماهانه به‌علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک متر بنای مسکونی در تهران معادل 13 هزار و 888 تومان بوده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تویوتا لوین هیبرید و توربو به تهران آمده‌است.

یک کارشناس صنعت خودرو اعتقاد دارد: اگر روی مدار فعلی حرکت کنیم و نتوانیم جذب سرمایه خارجی داشته باشیم، به طور طبیعی شرایط سخت‌تر از امسال خواهد شد.

مقایسه قیمت حبوبات در پایان بهمن 1402 با نرخ این محصولات در ابتدای دولت رئیسی نشان می‌دهد که در قطار تورم دولت ابراهیم رئیسی، قیمت بیشتر حبوبات دو برابر شده‌اند.

معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: از آغاز اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث نفت گازسوز تاکنون، 56 هزار خودروی فاقد بیمه شناسایی شد که از بین آنها 32 هزار خودرو اقدام به دریافت بیمه‌نامه کردند اما 24 هزار خودرو همچنان در لیست خاکستری هستند که در صورت مراجعه جهت دریافت بیمه نامه از لیست خارج خواهند شد.

بابایی کارنامی گفت: چون برای کارمندان در بودجه 1403 افزایش 40 درصدی حقوق را در نظر گرفتیم برای جامعه کارگری باید 50 درصد افزایش حقوق در نظر بگیریم.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: با ورود رئیس‌جمهور در موضوع ارز مسافرتی، توزیع این رانت ناعادلانه متوقف می‌شود.

قیمت طلا، سکه امروز در بازار تهران ریزش کرد.