دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا، سکه امروز در بازار تهران ریزش کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر کاهش ساعت کاری ادارات موافقت کردند.

نماینده کارگران در شورای‌عالی کار با اعلام "جلسه شورای‌عالی کار فردا 21 اسفند ماه برگزار می‌شود" گفت: در جلسه کمیته مزد با توجه به اختلاف نظر گروه کارگری با کارشناسان انستیتو تغذیه در خصوص سبد ارائه‌شده به اتفاق نظر نرسیدیم.

مشاور رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت در خصوص دلایل عدم واریز سود سهام برای برخی مشمولان نکاتی را مطرح کرد.

براساس اعلام بانک مرکزی سقف واریز و برداشت کارت به کارت بدون تغییر باقی می‌ماند.

قیمت لاماری صفر مدل ایما 1402 در بازار خودرو در یک هفته اخیر رشد 100 میلیونی داشته است این شاسی بلند مونتاژی در حال حاضر یک میلیارد و 970 میلیون تومان قیمت دارد.

روزنامه کیهان نوشت: نوسان دلار در طول امسال به یک چهارم مدت مشابه سال گذشته هم نرسیده اما همین نوسانات محدود هم برای مردم نگران‌کننده است.

متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه ملی اعتبار (210 هزار فروشگاه خُرد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های اینترنتی) نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

اینکه قیمت کارخانه‌ای خودروها در سال 1403 چه خواهد شد، پرسش مهمی است که ذهن شهروندان به‌خصوص مصرف‌کنندگان واقعی را به خود مشغول کرده است.

مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: با توجه به فراوانی عرضه و کاهش قدرت خرید خانوار پیش بینی می‌شود که قیمت گوشت قرمز در ماه رمضان نوسانی نداشته باشد.

حداقل 25 درصد از جمعیت ایران - حدود 22 میلیون نفر - در جایی زندگی می‌کنند که به دلیل کاهش چشمگیر ذخایر آب زیرزمینی، فرونشست میزان شدیدی دارد و طی چند سال به حداقل یک متر نشست می‌رسد.

قیمت طلا و سکه روز شنبه در روندی نامتوازن قرار گرفت.

گزارش‌ها از وضعیت بازار خودرو، از تغییر 5 تا 10 میلیون تومانی قیمت خودرو حکایت دارد.

حدود یک ماه پیش بود که بحث واردات خودرو با سقف قیمتی بالاتر برای جانبازان مطرح شد. از همان زمان، قیمت‌های بالایی برای این حواله‌ها اعلام می‌شد. در جدیدترین استعلام از بازار، قیمت حواله جانبازان چهار برابر بالاتر از گران‌ترین خودروی مونتاژی بازار اعلام می‌شود!

هنوز 8 شرکت سرمایه پذیر تمام یا بخشی از سود سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1401 خود را به حساب‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکرده اند.

یک اقتصاددان درباره تاثیر حضور ترامپ بر روی اقتصاد ایران توضیح داد.