دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

یک اقتصاددان درباره تاثیر حضور ترامپ بر روی اقتصاد ایران توضیح داد.

اولین بار در سال 1360 سکه بهارآزادی عرضه شد.

وزیر نفت گفت: سهمیه نوروزی بنزین نداریم اما تلاش می‌کنیم هموطنان در نوروز بدون بنزین نمانند.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ گفت: با توجه به نرخ کنونی قارچ در بازار عمده فروشی، عرضه بالاتر از 100 هزارتومان گران‌فروشی است.

مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد وجه تمام برنده‌نشدگان حراج سکه، تا پایان روز کاری فردا به حسابشان واریز می‌شود.

قیمت دلار با شروع هفته، نوسان محدود افزایشی داشت، اما از کف کریدور ششم فراتر نرفت. روند تقاضا در روزهای پایانی سال همچنان صعودی است و معامله‌گران رشد قیمت در بازارهای جهانی را دلیل افزایش محدود قیمت دلار در بازار داخلی می‌دانند.

با سری به سایت‌های اینترنتی با سایت‌هایی روبه‌رو خواهید شد که برای عزیزان شما در خارج از کشور انواع هدایای لاکچری از جمله گل و کیک ارسال می‌کنند، آن هم با شعار «با ما فاصله‌ها را از بین ببرید». کافیست اسم کشور و شهر مورد نظر را انتخاب کنید تا گل و کیک شما به‌دست عزیزانتان برسد. البته از این سایت می‌توانید برای داخل کشور نیز خرید کنید.

دیجی‌کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران، برای این که کاربرانش در خرید دچار اشتباه و مشکل نشوند صفحه پر و پیمانی برای هر کالا دارد و آنها را به خوبی معرفی می‌کند.

اهمیت پیگیری صدور گذرنامه بر هیچ‌کس، به‌ویژه کسانی که قصد خروج از کشور را دارند، پوشیده نیست. در واقع، گذرنامه یا همان پاسپورت، یک مدرک شناسایی معتبر است که نشان می‌دهد شما تابع کدام کشور هستید. این مدرک همچنین مجوز خروج از کشور مبدا صاحب پاسپورت و ورود او به کشور مقصد است که حقوق و امنیت او را تامین می‌کند.

در آستانه نوروز، تقریبا هیچ بلیتی برای مقاصد محبوب گردشگری موجود نیست و اگر از یک ماه پیش برای سفر خود برنامه‌ریزی نکرده و بلیت نخریده باشید، باید با سفر در ایام نوروز خداحافظی کنید.

علی‌رضا یزدان‌دوست در مراسم پنجاه و هشتمین سالروز تاسیس سندیکای بیمه‌گران ایران، به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی صنعت بیمه کشور پرداخت.

امروز قیمت گوشت گوساله منجمد در بازار کیلویی 320 هزار تومان به فروش رسید. همچنین قیمت گوشت مرغ تغییری را نسبت به روز گذشته تجربه نکرده است.

جی ای سی یا گک امپو (Empow) که قرار است به صورت وارداتی وارد بازار ایران شود، به تازگی دستخوش تغییرات و اصلاحات جذابی شده است.

بانک مرکزی در سال جاری ضمن تقویت سامانه پل همگام با استانداردهای جهانی، «پل پی» را نیز در بستر پل ایجاد نمود که امکان خرید و پرداخت‌های دوره ای مانند اقساط، اجاره و قبوض را بدون نیاز به وارد کردن رمز دوم یا cvv2 فراهم می‌کند.

شرکت دنزا متعلق به BYD چین اعلام کرد در 12 ساعت اول عرضه مینی ون D9 حدود یازده سفارش برای آن دریافت کرده است.

یک فعال کارگری تاکید می‌کند: 15 میلیون تومان باید خط قرمز نمایندگان کارگری برای دستمزد باشد. اگر این اتفاق بیفتد، می‌تواند تا حدودی شرایط را برای کارگران بهتر کند؛ در غیر این صورت فکر می‌کنم شرایط سال گذشته تکرار می‌شود.