دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

یک شرکت در ارومیه به واسطه فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، فارکس و همچنین واردات و صادرات، بالغ بر هزار میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.

با گذشت 15سال از زمان تعیین سقف برداشت 200هزار تومانی و روند نرخ تورم، بانک مرکزی همچنان در برابر افزایش این نرخ مقاومت می‌کند.

رکورد مصرف آب در برخی کلانشهرها شکسته شده و تداوم مصرف آب با این شدت کشور را در آستانه بحران کمبود آب به ویژه در تابستان پیش‌ِ رو قرار می‌دهد.

مدتی است که بحث درباره فروش کد ملی برای واردات خودرو بسیار داغ شده است.

عده‌ای با خرید بلیطی به قیمت کمتر از 2 میلیون تومان، 1000 دلار با نرخ 42 هزار تومان دریافت می‌کنند

پس زمینه خاطرات همه ایرانیان، خانه‌های حیاط‌داری است که متناسب با بافت جغرافیای هر منطقه تفاوت‌هایی داشته است. تا 80 سال پیش نیز روال ساخت و ساز در کشور بر همین مبنا بود. تا زمانی که برای اولین‌بار در مجله تخصصی معماری و شهرسازی آرشیتکت ساخت و ساز عمودی مطرح شد. حالا این سوال مطرح است که آیا بازگشت به طراحی خانه‌های یک طبقه، نیاز بازار مسکن را پاسخ می‌دهد؟

طبق مصاحبه اخیری که از علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو منتشر شده است، او ضمن تکذیب هرگونه احتمال ادامه تولید پژو پارس گفت: «پژو پارس نداریم؛ به جای آن سورن پلاس و پژو 207 بگیرید.»

یک تحلیلگر اقتصادی گفت: انتظار افزایش نرخ ارز به بیش از 60 هزار تومان وجود ندارد و چنانچه صادرات بیشتر و فروش نفت تقویت شود، شاهد کاهش نرخ ارز در سال آینده هم خواهیم بود.

اولین دوره مسابقات فتح پرچم (CTF) گروه اسنپ در تاریخ 3 اسفند با حضور 680 نفر در قالب 400 تیم از سراسر ایران به مدت 24 ساعت برگزار شد.

در پی احضار مدیر عامل تپسی توسط سازمان تعزیرات حکومتی و دستور این سازمان، تپسی از امروز گزینه «عجله دارم» را از دسترس کاربران خارج کرده است.

کرمان موتور شرایط فروش اقساطی سه خودروی جک j4، کی ام سی T8 و کی ام سی X5 را اعلام کرد.

دیجی‌کالا فروشگاهی است که خیلی‌ها برای خرید و گشتن میان کالاها به آن سر می‌زنند. هر چه هم در سایت می‌بینید کلی توضیح با عنوان‌های مختلف دارد که قرار است به شما کمک کند درست انتخاب کنید.

به‌دنبال افزایش قیمت اوراق حق‌تقدم وام مسکن، با وام خرید 960 میلیون تومانی بانک مسکن پس از کسر هزینه خرید اوراق می‌توان 4 متر خانه در منطقه یک تهران خریداری کرد.

در حالی بر روی جعبه یکی از تلفن‌های همراه عبارت تولید ویتنام ثبت شده است که این محصول براساس استعلام سامانه همتا در حقیقت مونتاژ داخل ایران است.

نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار می‌گوید: حتما تا پایان سال تکلیف رقم دستمزد 1403 کارگران روشن می‌شود. البته یکی از دلایلی که تصویب دستمزد به آخرهای سال می‌رسد، این است که ایجاد تورم روانی نکند و تا حد امکان جلوی تورم‌های کاذب گرفته شود.

سخنگوی دولت اعلام کرد که ساعات کاری کارکنان ادارات در ماه رمضان بین 7 تا 9 صبح شناور است.