دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

محمد مجید فولادگر، سرپرست معاونت هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت، از خطوط تولید شرکت بهمن دیزل در استان قزوین بازدید کرد.

یک کارشناس اقتصادی معتقد است: بانک مرکزی دلار 59 هرار تومانی شمش و 90 تومانی ربع سکه را راسا به رسمیت شناخت

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

نسل جدید فولکس واگن تیگوان در نسخه پلاگین - هیبرید، در دو سطح با قدرت 201 یا 268 اسب‌بخار همراه تولید می‌شود.

ظهر روز چهارشنبه مورخ 16 اسفند ماه 1402 جشن یک سالگی زیپاد با حضور توسعه دهندگان و کاربران این اپلیکیشن و خانواده‌های آنها برگزار شد.

مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از آغاز مرحله جدید برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی خبر داده و اعلام کرد که در این مرحله 11 خودرو عرضه شده است و متقاضیان از عصر امروز (چهارشنبه) به مدت سه روز (تا پایان روز جمعه 18اسفند ماه) فرصت ثبت درخواست یک خودرو از میان خودروهای عرضه شده را دارند.

بانک گردشگری در آخرین وضعیت رتبه‌بندی بانک‌ها در اتصال به سرویس‌های چکاد یکی از بانک‌های پیشرو کشور است.

برگزیدگان چهارمین جشنواره نهال فین‌تک در هفت دسته‌بندی مرتبط به حوزه فناوری‌های مالی معرفی شدند.

پس‌از سال‌ها شایعه، وقتی پروژه ماشین اپل به واقعیت نپیوست و هیچ تصویری به بیرون درز نکرد، هوش مصنوعی مدل‌هایی براساس جزئیات داده‌شده به‌نمایش گذاشت.

یکی از نمایندگی‌های بنتلی در هند، پنج مدل را به‌صورت جداگانه از طریق بخش مولینر این برند سفارش داده و مجموعه‌ای به نام «نسخه Opulence» را ایجاد کرده است.

قیمت خودروهای صفر کیلومتر بنز در بازار ایران افزایش یافت.

مدیرکل شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: بزرگترین شهرک صنفی کشور بعد از دریافت تاییدیه های لازم به زودی در همدان احداث می‌شود.

تاجیک گفت: امسال می‌خواهیم تغییر روش بدهیم. هر سال عددها را مطرح و هزینه‌ها را اعلام می کردیم و درخواست افزایش مناسب داشتیم ولی امسال از شرکای اجتماعی خود و دولت و کارفرمایان می‌خواهیم عددی را تعریف کنند و در نهایت مدلی را مشخص کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد میانگین سن بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1401 برابر با 56.3 سال بوده در حالی که سن بازنشستگان جدید در این سال بیشتر و برابر با 57.6 سال بوده است.

دنیای سدان‌های اسپرت فوق سریع در چند سال گذشته، وارد مرحله نسبتا عجیبی شده است. فشارهای خارجی مستمری که از سوی شرکت‌هایی مانند EPA و کمیسیون یورو 7 وارد می‌شود، خودروسازان را مجبور می‌کند تا با سیاست‌های سخت‌گیرانه زیست‌محیطی سازگار شوند. بسیاری از آنها از فناوری هیبریدی استفاده می‌کنند یا موتور احتراق داخلی را به کلی کنار می‌گذارند.

خبر ورود برند آئودی به بازار ایران، در میان انبوهی از خودروهای چینی و تعدادی کره‌ای و ژاپنی، می‌تواند بسیار جذاب و مهم باشد. به بهانه رونمایی رسمی از آئودی Q4 E-Tron در ایران، قصد داریم تا نگاهی به این خودرو و وضعیت این برند در کشور داشته باشیم.