دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: مردم بدانند که بازار ارز امروز دیگر جای مطمئنی برای سرمایه‌گذاری نیست و افزایش قیمت اخیر نیز همانند دفعات گذشته فروکش خواهد کرد.

اسنپ با وجود داشتن استدلال‌های حقوقی و تجاری در دفاع از گزینه «عجله دارم»، بنابر دستور مقامات ذی‌صلاح، این خدمت را از اپلیکیشن خود حذف کرد.

ساعت شروع به کار و پذیرش مشتریان بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اعلام شد.

مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد گفت: با توجه به حجم جوجه ریزی ها، عرضه مرغ بالاتر از 80 هزار تومان گرانفروشی است.

برندگان اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران می توانند از امروز دوشنبه 21 اسفند ماه با مراجعه به شعبه منتخب بانکی، سکه های طلای تخصیص داده شده را دریافت کنند.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.02 درصد کاهش به 2178 دلار و 52 سنت رسید.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی از واگذاری 52 درصد سهام پتروشیمی امیرکبیر به بازنشستگان اشاره و تاکید کرد: مستمری‌بگیرانی که تمایلی ندارند، می‌توانند با ارسال عدد 11 به شماره 9207772026 از خرید سهام انصراف دهند.

همزمان با کاهش شدید قیمت دلار در بازار، قیمت طلا و سکه در دومین روز هفته سقوط کرد.

دولت سیزدهم وقتی زمام امور را از دولت قبل از خود تحویل گرفت، دلار 24 هزار تومان بود و حالا بالای 60 هزار تومان است، یعنی دو برابر و نیم.

عضو کانون عالی انجمن صنفی کارگران گفت: در جلسه امروز کمیته مزد متاسفانه برخی اقلام در تعیین سبد غذایی مصرفی کارگران حذف شده بود که گروه کارگری روی برگرداندن این اقلام در محاسبه سبد غذایی کارگران پافشاری کرد.

به رغم آنکه از ابتدای 97 تاکنون، قیمت مسکن دست‌کم 18 برابر شده است اما سقف ریالی وام خرید مسکن در این بازه زمانی 5.7 برابر شد که بیانگر «جاماندگی قدرت خرید وام مسکن از قیمت خانه» هم در تهران و هم در سایر شهرهای کشور است.

هدف از ممنوعیت واردات لوازم خانگی این بود که تولیدکنندگان داخلی جان بگیرند و همچنین از خروج ارز از کشور جلوگیری شود اما این موضوع فرصت سوء‌استفاده را برای برخی فراهم کرده است.

گروه خودروسازی سایپا جدیدترین محصولات خود را به نمایشگاه محیط زیست تهران آورد و در این رویداد، سایپا شاهین پلاس اتوماتیک رونمایی شد.

نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار درباره نظر شرکای اجتماعی درباره دستمزد سال آینده کارگران توضیح داد.

گزارش‌ها از وضعیت بازار خودرو، از تغییر 3 تا 10 میلیون تومانی قیمت خودرو حکایت دارد.

قیمت دلار روز یکشنبه به کریدور 50 هزار تومانی سقوط کرد.