دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت جدید دام زنده در میادین روز اعلام شد.

پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به بیش از 2300 دلار برسد.

نماینده کارگران در شورای عالی کار درباره دستمزد 1403 تاکید کرد: موضع ما همان سبد معیشت 24 میلیون و 500 هزار تومان است و با توجه به تورم 46 درصدی، این عدد مبنای مذاکرات ما در شورای عالی کار خواهد بود.

قیمت طلا، سکه و ارز طی 24 ساعت گذشته در بازار تهران تغییر کرد.

«ارائه تمامی خدمات انتقال سهام عدالت به وراث توسط بانک‌ها و کارگزاری‌های منتخب کاملاً رایگان بوده و نیازی به پرداخت هیچ‌گونه وجهی نیست.»

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شروع مرحله دوم اعتبار مضاعف کالابرگ الکترونیکی از 18 اسفند خبر داد.

بازار خودرو در طول 24 ساعت گذشته تغییری در قیمت‌ها به خود ندید.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌های سوخت ویژه ایام نوروز را افزایش داده‌ایم، اما از مردم تقاضا داریم که حتما کارت سوخت شخصی خود را همراه داشته باشند.

با خرید بیمه آتش سوزی در جشنواره «خانه امن» بیمه ملت، می‌توانید با خیالی آسوده به سفرهای نوروزی خود بروید و از امنیت منزل خود در برابر آتش سوزی و سرقت مطمئن باشید.

وزیر صمت از عرضه لاستیک با نرخ مصوب در نمایشگاه‌های بهاره خبر داد و در پاسخ به سؤالی درباره تولید پژو پارس در سال آینده گفت: تلاش می‌کنیم این موضوع حل شود تا کسانی که ثبت نام کردند به محصولی مورد تقاضای خود برسند.

وزیر صمت گفت که در تله سوخت گرفتار شده‌ایم و راه‌حل خروج از این تله در حال حاضر افزایش قیمت بنزین نیست، بلکه برقی کردن خودروها است.

باتوجه به استقبال متقاضیان برای شرکت در حراج سکه مرکز مبادله ایران، حراج های بعدی روزهای شنبه (19 اسفندماه)، یکشنبه (20 اسفندماه) و دوشنبه (21 اسفندماه) برگزار خواهد شد که آگهی آنها به‌زودی منتشر می‌شود.

عباس علی‌ابادی وزیر صمت و منوچهر منطقی از محصولات برقی BMCARS و ایران‌دوچرخ دیدن کرد.

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی تاکید کرد: اصرار بر تعیین نرخی 50درصد کمتر از بازار در نیما، با تصور نابازار بودن بازار آزاد، نرخ ارز را در مسیر غیرقابل برگشت قرار داده است! زودتر چاره‌جویی کنید.

در این خبر سقوط ارزش پول ملی در دولت ابراهیم رئیسی به صورت اینفوگرافیک آمده است.

رئیس سازمان هواپیمایی با اعلام اینکه تا پایان سال بلیت هواپیما گران نمی‌شود، گفت: بارها هم به مردم اطلاع رسانی و توصیه کرده‌ایم که به صورت مستقیم از ایرلاین‌ها بلیت خریداری کنند.