پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، نشست تعاون و حکمرانی مردم در مدار قانون که عصر امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: ما در برنامه هفتم برای بخش تعاون احکام مناسبی پیش‌بینی کرده‌ایم و مطمئن باشید مبتنی بر همین سند تعاون، با تقویت بانک توسعه و هم صندوق ضمانت، و نقش‌آفرینی وزارتخانه‌های صمت و اقتصاد و کشاورزی و سازمان برنامه، و با کمک...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بانک مرکزی بانک های عامل منتخب را مکلف کرد نسبت به معرفی شعب کشیک فعال خود تا ساعت 18 ایام کاری برای فروش ارز اربعین اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اقتصادی بانک مرکزی در یک گفت و گو به مقایسه برخی شاخص های اقتصادی در دولت رئیسی و روحانی پرداخت و گفت که در دولت سیزدهم، رشد اقتصادی 7 برابر دولت قبل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بوتاکس مو در منزل | آموزش بوتاکس مو در منزل آموزش بوتاکس مو در منزل | چگونه بوتاکس مو انجام دهیم؟ بوتاکس مو روش نوینی برای درمان آسیب های وارد شده به مو است. هزینه بوتاکس مو می تواند سنگین و آزار دهنده باشد ولی شما به راحتی می‌توانید بوتاکس مو در منزل انجام دهید. در ادامه آموزش بوتاکس مو در منزل را بخوانید. yektanet.com آموزش بوتاکس مو در منزل | چگونه بوتاکس مو انجام دهیم؟ بوتاکس مو...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتاق تعاون گفت: در چارچوب اجرای طرح نهضت ملی مسکن و بازسازی شهری و روستایی با تعاونی‌های مسکن در تولید مصالح همکاری موثری وجود داشته است.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تعاون یک نماد و تبلور سازمان‌دهی‌شده مردم در عرصه اقتصاد می‌دانیم.

وب‌گاه گسترش

آمارها نشان می‌دهد میزان نزول قیمت سهام بعضی از شرکت‌ها در بورس بیش از میزان نزول شاخص در 110روز گذشته بوده و حتی قیمت سهام بیش از 50 شرکت تا دو برابر میزان افت شاخص نزول کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بعد از ظهر روز چهارشنبه (یکم شهریورماه) جمعی از دانشجویان و اقشار مختلف مردم در اعتراض به انتخابات ریاست اتاق بازرگانی ایران در مقابل ساختمان اتاق بازرگانی تجمع کردند. دانشجویان با غیرقانونی خواندن این انتخابات، مطالبات و اعتراضات خود را در قالب قرائت بیانیه و نیز با سر دادن شعار بیان کردند. امیرحسین شمشیری مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جواد تشکری سخنگوی ستاد اربعین گفت: زائران از امروز می‌توانند بدون کد زائر، ارز اربعین بگیرند. وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی بانک مرکزی مقرر شد دیگر زائران برای دریافت ارز اربعین نیازی به ارائه برگه زائر نداشته باشند و از امروز می‌توانند بدون نیاز به ارائه کد، ارز اربعین بگیرند. البته از زائران می‌خواهیم قبل از رفتن به عراق در سامانه سماح، ثبت‌نام...

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان کل کشور گفت: در هیچ جا، نظامی دموکراتیک‌تر از جمهوری اسلامی با حفظ ارزش‌های اخلاقی وجود نداشته و ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت عراق در راستای اجرای اقداماتی با هدف کنترل کاهش ارزش دینار 11 نفر قاچاقچی ارز را در اربیل دستگیر کرده است.

وب‌گاه گسترش

در پاسخ به فشارهای نظارتی فزاینده، شعبه بایننس در ایالات متحده، Binance.US، یک حرکت راهبردی برای تبدیل شدن به یک صرافی فقط رمزارز (Crypto-Only)، با انتخاب تتر به عنوان دارایی پایه خود، انجام داده است.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گفت: سامانه اجاره بها که قبل از این در شهر مشهد اجرا شده بود که تا نیمه یا اواخر شهریور ماه در بندرعباس اجرایی می‌شود.