پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز هر گرم طلا 18 عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر گرم طلا 18 عیار که روز قبل تا 2،319،500 تومان رسیده بود، امروز با کاهش 0.15 درصدی به 2،316،000 تومان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

روابط عمومی فرابورس ایران اعلام کرد که ارزش کل معاملات در مردادماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 41 درصد و حجم معاملات 54 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با اشاره به برگزاری مجامع سالانه بانک‌های دولتی اعلام کرد: تمام بانک‌های دولتی به جز بانک سپه که به دلیل اثرات ناشی از ادغام چهار بانک و موسسه مالی دیگر، مشکلاتی را در سال‌های گذشته داشت، از زیاندهی خارج شدند.

وب‌گاه گسترش

عبادالله محمدولی، کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه در حال حاضر بازار نقره و مصنوعات بدلی نسبت به بازار طلا داغ است، گفت: با پایان ماه صفر و آغاز مناسبت‌ها و مراسم‌ها احتمالا روند قیمت سکه و طلا به سمت افزایش می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد گاهی مجلس و دولت را محکوم به یکدستی و گاهی هم محکوم به تنازع و دعوا می‌کنند، یعنی دوست دارند یکی از این دو باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت خودرو امروز 1 شهریور 1402 باز هم به روند نزولی خود ادامه داد تا شاید تعداد بیشتری از مردم به سوی بنگاه‌ها و آگهی‌های فروش خودرو روانه شوند، اما گویا کاهش قیمت این‌بار هم به هدف خود نرسید، چراکه پیگیری‌های تجارت‌نیوز خبر از کم شدن حجم معاملات خودرو نسبت به هفته گذشته می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان سینمایی در جلسه معاونان انجمن سینمای جوانان ایران به بررسی فعالیت‌ها، عملکرد و راهبرد این نهاد سینمایی در 5 ماهه ابتدایی سال 1402 پرداخت.

وب‌گاه گسترش

دفتر تحقیقات فدرال ایالات متحده (FBI) شش کیف پول بیت کوین مرتبط با گروه هکری لازاروس، تحت حمایت دولت کره شمالی، را شناسایی کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در هرات بالارفت قیمت دلار در هرات امروز تا 49 هزار و 250 تومان بالا رفت اما نتوانست این مرز حساس را حفظ کند و به سمت پله‌های بالاتر برود.

وب‌گاه گسترش

صورت های مالی سال منتهی به 29 اسفند سال 1401 با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت و سایر اعضای مجمع، حسابرس مستقل و بازرس قانونی به اتفاق آرا به تصویب رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه گفت: میانگین رشد اقتصادی دولت تدبیر و امید براساس گزارش رسمی منتشره خرداد سال 1400 مرکز آمار همان دولت، نزدیک به صفر بوده است.

وب‌گاه فرارو

برخی از افراد ممکن است بخواهند با مصرف مکمل ها به این مواد مغذی دست یابند. یک فرد باید قبل از استفاده از هر مکملی با پزشک مشورت کند، به خصوص اگر از داروهای تجویزی نیز استفاده می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی 6 بانک عامل را مکلف کرد تا ساعت 18 ارز اربعین به متقاضیان عرضه کنند.