پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

برهم خوردن تعادل در بازار مسکن کشور در پی افزایش تقاضا و کاهش ساخت‌وساز، شرایطی بود که دولت جدید در همان ابتدای کار با آن روبه‌رو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد اربعین از امکان دریافت دینار اربعین بدون ارائه کد زائر به بانک ها خبر داد.

وب‌گاه گسترش

کیاکسار محمدی - کارشناس بازار مسکن

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

عضو هیات رییسه مجلس با تاکید بر اینکه باید نظارت دقیقی بر عملکرد صرافی های رمز ارز داخلی باشد، گفت: در صورت نبود نظارت کافی، ممکن است تخلفات غیرمعمول مالی در صرافی های رمزارز داخلی صورت گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: تپش قلب می تواند باعث احساس تپش قلب یا بال زدن در قفسه سینه شود. راه های مدیریت آنها شامل تکنیک های تمدد اعصاب و ورزش است. با این حال، افرادی که علائم مکرر یا شدید دارند ممکن است به درمان پزشکی نیاز داشته باشند.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس برنامه‌ریزی ستاد مرکزی اربعین، زائران باید برای دریافت ارز اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کنند و پس از ارائه کد زائر که در سامانه سماح ثبت شده است، برای دریافت ارز اربعین اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه، یکم شهریورماه 1402) در بازار تهران 27 میلیون و 900 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 100 هزار تومان کاهش داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: تقاضا برای دینار عراق در ماه جاری از هر زمان دیگری بالاتر رفته است؛ چرا که بانک مرکزی اعلام کرده امسال به جای دلار، دینار عراق را به‌عنوان ارز مسافرتی به سفر اربعین تخصیص داده است.

خبرگزاری مهر

آبادان - نماینده مردم آبادان در مجلس از تعلل در بیمه صدور ملوانان و صیادان انتقاد کرد و خواستار توجه دولت به معیشت فعالان حوزه دریانوردی و ملوانی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: کنترل رشد نقدینگی و تورم از مهمترین اولویت‌های اقتصادی بوده و در دولت سیزدهم رشد اقتصادی 7 برابر دولت قبل شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اقتصادی بانک مرکزی با اعلام کاهش نرخ رشد نقدینگی از 42.8 به 27.5 درصد در دولت سیزدهم، گفت: متوسط رشد اقتصادی در سال‌های 1400 و 1401 برابر4.2 درصد و در چهار سال دولت دوازدهم 0.6 درصد بود یعنی متوسط رشد اقتصادی در دولت سیزدهم هفت برابر دولت دوازدهم بود.

خبرگزاری مهر

محمد شیریجیان گفت: حجم تجارت ایران در سال 1401 به 173 میلیارد دلار رسید که تقریباً 2 برابر سال 1400 است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: در سال 1401 به جز بانک سپه تمام بانک‌های دولتی از حالت زیان‌دهی خارج شدند و سود خالص بانک‌های دولتی به 70 هزار میلیارد تومان رسید.