پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

سخنگوی ستاد اربعین گفت: پس از بروز مشکل برای دریافت ارز اربعین، مقرر شد دیگر در شعب منتخب بانک‌های عامل، ارائه کد زائر ثبت شده در سامانه سماح، الزامی نباشد.

وب‌گاه منیبان

وزیر کار گفت: در سال 1402 با هیچ مانعی برای پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان مواجه نشده‌ایم و یک ریال در سال جدید تسهیلات و مازاد برداشت از بانک ها نداشتیم و موضوع مدیریت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که بسیاری از تحلیلگران با استناد به آمار و داده ها پیش بینی می کردند که چین به لحاظ اقتصادی گوی سبقت را از آمریکا ربوده و در این زمینه به هژمونی تبدیل خواهد شد، داده های اخیر که نشان از کاهش ارزش یوآن و افزایش نرخ بیکاری جوانان دارد در کنار گزاره هایی چون بی اعتمادی حاکم بر کسب و کارها بالاخص سرمایه گذاری های خارجی نگرانی ها در باب سرنوشت اقتصاد پکن را افزایش داده...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهارمین هفته عرضه اوراق مالی اسلامی منتهی به یکم شهریورماه برگزار شد که طی آن ضمن برگزاری حراج و اخذ سفارش‌های خرید اوراق از متقاضیان در سامانه‌های بازار بین‌بانکی کارگزاری بانک مرکزی و مظنه‌یابی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران مبلغ 1.455 هزار میلیارد تومان اوراق مرابحه عام فروخته شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: دو هشدار سطح زرد درباره وزش باد شدید و بارش باران در نواحی مختلف کشور صادر شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: برخی بر این باورند که میزان درآمد حاصل از حقوق دولتی معادن می تواند در سال تا حدود 100 یا 200 هزار میلیارد تومان نیز باشد.

خبرگزاری تسنیم

آمار بانک مرکزی نشان از کاهش بیش از 70 درصدی نرخ تورم نقطه ای تولیدکننده در دو سال گذشته دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار اجاره تورم بی‌سابقه‌ای را تجربه کرد؛ تعداد زیادی از خانوارها مجبور شدند به مناطق پایین‌تری مهاجرت کنند و برخی در زمان سررسید قرارداد خود نه می‌توانستند در خانه جدید سکنی گزینند و نه می‌توانستند خانه‌ای جدید مطابق با بودجه خود پیدا کنند؛ بنابراین تعداد زیادی از مجردها مجبور شده‌اند دوباره به خانه والدین خود بازگردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دریافت دینار اربعین به دلیل مشکل سامانه سماح، آسان شد.

وب‌گاه گسترش

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری ضمن تشریح عملکرد دولت سیزدهم در حوزه زنان گفت که منتظریم لایحه "امنیت زنان" به صحن مجلس آید.

وب‌گاه گسترش

ارز دیجیتال لایت کوین (LTC) پس از رسیدن به بالاترین سطح سالانه در ماه ژوئیه، کاهش قیمت قابل‌توجهی را تجربه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اقتصادی بانک مرکزی با اشاره به متوسط رشد اقتصادی 4.2 درصدی ایران در دو سال گذشته، اظهار کرد: اگر رشد سالانه اقتصادی کشوری در 2 سال متوالی بالای 3 درصد باشد آن کشور از شرایط رکود اقتصادی خارج شده است.