چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه الف

هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی در «سرخس»، «دوغارون» و «مازندران» را مغایر سیاست‌های کلی نظام ندانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد که ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی در «سرخس»، «دوغارون» و «مازندران» مغایر سیاست‌های کلی نظام نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعلام خبر حضور وزیر امور خارجه و معاونان وی در این کمیسیون، اظهار کرد که روند آزادی زندانیان ایرانی در آمریکا تشریح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس درخصوص امکان احیای برجام تا پیش از انتخابات در آمریکا به دیده‌بان ایران گفت: بعید است تا آن زمان برجام احیا شود.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: دولت سیزدهم با برنامه‌ریزی، کار جهادی و انقلابی، افزایش صادرات و تولید 480 هزار میلیارد تومان کسری بودجه دولت قبل را جبران کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

حقوق بازنشستگان با واریزی ویژه ای قرار است پرداخت شود. در ادامه جزییاتی از واریز حقوق بازنشستگان را بخوانید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناسان بورس، بحث سوت‌زنی می‌تواند به عنوان یکی از عوامل کشف سریع تخلفات و پیشگیری از وقوع جرائم در بازار سرمایه محسوب شود‌.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سامانه انتخاب رشته مجازی در کنکور 1402 به منظور راهنمایی هرچه بهتر داوطلبان کنکور 1402 جهت انتخاب رشته فعال شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: با توجه به افزایش عرضه گوشت گرم و منجمد وارداتی در کنار تولید داخل پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آرایش 5 ماهه بازارها در سال جاری متفاوت از 5سال قبل از آن بوده است. در نیم‌دهه اخیر، به‌دلیل نوسانات بازارهای دارایی نظیر ارز، طلا، بورس و مسکن، میزان بازدهی این بازارها در اغلب موارد بیشتر از سود بانکی بوده و بانک‌ها میدان رقابت را واگذار کرده بودند. این در حالی است که در 5ماه نخست سال جاری، بانک‌ها برنده رالی بازارها از نظر بازدهی شدند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که در قیاس با سایر بازارهای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایسنا: بانک های دولتی چین یوآن خریداری می کنند. به گزارش ایژین، گزارش شده است که بانک های بزرگ دولتی چین در حال فروش دلار برای خرید یوآن در بازارهای فرامرزی هستند. سه منبع گفتند که این اقدام ارزش ارز چین را افزایش خواهد داد. بانک های دولتی اغلب به عنوان نماینده بانک مرکزی چین در بازار ارز خارجی عمل می کنند، اما می‌توانند از طرف خود معامله یا دستورات مشتریان خود را اجرا کنند. یکی از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر اینکه گفتمان اصلی نظام مالیاتی در دوره تحولی جدید مبارزه با فرار مالیاتی است، موارد بزرگ کشف فرار مالیاتی در برخی از استان‌های کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بند «ج» تبصره 12 قانون بودجه سال 1402 کل کشور مقرر می‌دارد سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه تمام گروه‌های حقوق‌بگیر در تمامی مناطق کشور 55میلیون تومان خواهد بود. همان‌طور که مستحضر هستید فیش‌های حقوقی کارمندان از سه ستون تشکیل می‌شود.