چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف بانک‌های ناتراز اعلام کرد: تا پایان شهریور مهلت بانک مرکزی به این بانک‌ها پایان یافت و بعد از آن تکلیف موسساتی که نتوانند معیارهای بانک مرکزی را تامین کنند، اعلام می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس بخشنامه جدید بانک مرکزی، چک های صیادی نسل اول (چک های صادره قبل از سال 1400) از ابتدای مهرماه سال‌جاری تنها قابلیت کارسازی به صورت درون بانکی خواهند داشت. به گزارش روابط عمومی بانک شهر، با توجه به بخشنامه جدید بانک مرکزی مبنی بر عدم‌پذیرش چک های صیادی نسل اول در سامانه چکاوک از یکم مهرماه، آن دسته از مشتریان بانک شهر که دارای دسته چک های قدیمی هستند، باید نسبت به تعویض و دریافت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخستین فراخوان بسته حمایت از رشد تولید محصولات دانش‌بنیان در قالب بسته ویژه با شعار «1000 شرکت، 1000 محصول، 1000 هزار میلیارد ریال رشد فروش» از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری منتشر شد. در راستای سیاست‌های کلان کشور مبنی بر افزایش سهم اقتصاد دانش‌بنیان از اقتصاد کشور و همچنین در راستای تحقق شعار سال (مهار تورم؛ رشد تولید)، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری بسته ویژه‌ای را...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفر روز دوشنبه ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به قم و دیدارش با برخی از مراجع تقلید این سوال را ایجاد کرد که چرا رئیسی در این سفر تنها با سه تن از آیات عظام دیدار کرد. ابراهیم رئیسی روز دوشنبه که برای شرکت در اجلاس روز جهانی مساجد به قم سفر کرده بود، با آیات عظام سبحانی، نوری‌همدانی و مکارم شیرازی دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدارها این مراجع تقلید در خصوص گرانی و تورم، مسکن و ارزش پول ملی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس مصوبه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه دادستانی کل کشور «هرگونه معاملات غیرمجاز ارزی در فضای مجازی نظیر خرید و فروش، حواله، صلح و همچنین معاملات فردایی ارز، کارگزاری ارزی و تبلیغ امور مذکور در فضای مجازی، بدون مجوز بانک مرکزی» در فهرست مصادیق محتوای مجرمانه قرار گرفت. در یکصدوسی‌وهشتمین جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه «هرگونه معاملات غیرمجاز ارزی در فضای مجازی نظیر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از صادرات 53 هزار و 503 تنی محصولات کشاورزی استان در سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت 24 هزار و 529 تن محصولات کشاورزی نیز وارد استان شده است که البته اطلاعات ارزی آن در اختیار گمرکات است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سامانه انتخاب رشته مجازی در کنکور 1402 در سایت سازمان سنجش فعال شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوبخت به ارائه برخی آمارهای اقتصادی از سوی رئیسی به مراجع تقلید واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

سامانه انتخاب رشته مجازی در کنکور 1402 در سایت سازمان سنجش فعال شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که کارشناسان اقتصادی مرداد را رکودی‌ترین ماه برای دلار در هر سال می‌دانند و معتقدند در شهریور تقاضا در بازار ارز زیاد می‌شود باید دید با شروع آخرین ماه تابستان دلار چه روندی می‌گیرد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عصر ایران

پوتین افزود که تولید کنندگان روسی با اطمینان جای شرکت‌های خارجی که روسیه را ترک کردند، را پرمی کنند.

خبرگزاری مهر

مشاور رئیس جمهور گفت: هدف از حضور مناطق آزاد ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری استان سلیمانیه عراق، جذب سرمایه گذاران حوزه گردشگری و تبادل گردشگر و توریسم است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد که همزمان با فرا رسیدن هفته دولت،10 پروژه گازرسانی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی 12 پروژه دیگر نیز آغاز می‌شود.

خبرگزاری مهر

وزیر صمت با تاکید بر اینکه دنبال تصدی گری نیستیم، گفت: باید در همه دستگاه‌ها و سازمان‌های تابعه به‌دنبال سیاست‌گذاری باشیم و مسیر را برای فعالیت بهتر و بیشتر بخش خصوصی و مردم هموار کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق ادعای معامله گران قیمت دلار و سکه در بازار امروز 31 مرداد ماه 1402نوسان صعودی را ثبت کردند.