چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تک‌کرانچ، تسلا گفته است که تخلفات نیرو‌های خودی باعث نقض داده‌ها بوده که بیش از 75 هزار کارمند شرکت را تحت تأثیر قرار داده است. تسلا، سازنده خودرو‌های الکتریکی متعلق به ایلان ماسک، گفت که تحقیقات نشان داده است که دو کارمند سابق اطلاعات شخصی بیش از 75 هزار نفر را به یک رسانه خارجی داده اند. استیون النتوک، مسئول حفظ حریم خصوصی تسلا در...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اقتصادی دولت با بیان اینکه میانگین رشد اقتصادی دولت دوازدهم 0.05 درصد، یعنی تقریبا صفر بوده است، گفت: آقای نوبخت در یک کُنش انتخاباتی، با ذکر یکی دو عدد مثبت تلاش کرده تا معدل صفر کارنامه دولت دوازدهم در حوزه رشد اقتصادی را بپوشاند.

وب‌گاه گسترش

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به راه حل های موجود برای رفع مشکلات مجموعه زغال‌سنگ خاطرنشان کرد: در این راستا چند کار می توان انجام داد یا می‌توان از صندوق فولاد به این مجموعه ورود و در آن سرمایه‌گذاری کرد یا مجموعه زغال سنگ از بخش خصوصی شریک بگیرد و یا اینکه به بخش درون سازمانی یا بخش خصوصی واگذار شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان از بازداشت دو عضو دیگر شورای شهر این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی زلقی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات مقدماتی در خصوص پرونده فساد مالی در شورای شهر مسجدسلیمان، دو عضو دیگر این شورا بازداشت شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خاندوزی گفت: به استناد گزارش رسمی موجود بر روی وبسایت بانک مرکزی، میانگین چهار ساله رشد اقتصادی در کارنامه دولت دوازدهم 0.05 درصد یعنی تقریبا صفر بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوبخت در واکنش به گزارش آماری اخیر رئیسی به مراجع تقلید گفت: تقصیر ایشان نا آگاهی و تقصیر تیم اقتصادی فریب کاری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوبخت به ارائه برخی آمارهای اقتصادی از سوی رئیسی به مراجع تقلید واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب‌نیوز نوشت: مقامات دولت انقلابی بعد از دو سال به جای حل مشکلات و فشارهای اقتصادی روزافزون که معیشت و زندگی مردم را سخت کرده است، هر جا که تریبونی داشته باشند، همچنان دولت قبل را عامل وضعیت فعلی کشور می‌دانند!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بانک‌های دولتی چین یوان خریداری می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجموعه تفریحی «چی چست» ارومیه بخاطر پایان مهلت قانونی برای ایمن سازی تجهیزات پلمب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهر گلباف امشب برای ساعاتی در قطعی کامل فرو رفت و به گفته مسئولان دلیل قطعی برق این شهر سهمیه‌بندی برق است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز سه‌شنبه گفت که روسیه طی سال 2022 داخل پنج اقتصاد بزرگ جهان شده و از آلمان از نظر قدرت خرید و حجم اقتصاد پیشی گرفته است. وی که این سخنان را در جریان نشست شورای توسعه راهبردی و پروژه‌های ملی مطرح می‌کرد گفت: «با وجود پیش‌بینی‌های بد بینانه‌ای که ارائه شده و هنوز هم گهگاهی از سوی برخی کارشناسان، اغلب کارشناسان...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه آمار ارائه شده به مراجع عظام تقلید از سوی رئیس جمهور را زیر سوال برد.