چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس تهران 18 هزار و 216 واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد /

وب‌گاه گسترش

بازار بورس کالا برای معامله کالاهای خام همچون فلزات، سیمان، محصولات کشاورزی و حتی خودرو و... راه‌اندازی شده و از زیرمجموعه‌های سازمان بورس اوراق بهادار محسوب می‌شود. اما چگونه وارد بورس کالا شویم؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر اقتصاد گفت: 8صندوق قرض الحسنه 9هزار و 500 دستگاه کارتخوان داشتند که مبالغ بسیار زیادی از این طریق جابه جا می شد که بعد از بازرسی سازمان مالیاتی، تعداد کارتخوان ها کاهش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صدا و سیما از آخرین وضعیت بانک‌آینده گزارشی پخش کرد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سینا کلهر اظهار داشت: به منظور مشارکت عموم مردم در برنامههای ورزش همگانی در بخش شهری و با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در بین محلات کشور، آگاهیبخشی، کاهش کم تحرکی و افزایش نشاط اجتماعی برنامه‌های شاخص ملی جهت برگزاری رویدادهای ورزش همگانی توسط این معاونت طراحی، تدوین و اجرا شده است که از این میان میتوان به طراحی و اجرای 2000 طرح ملی ورزش خیابانی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نگاهداری گفت: برخی بر این باورند که میزان درآمد حاصل از حقوق دولتی معادن می‌تواند در سال تا حدود 100 یا 200 هزار میلیارد تومان نیز باشد.

وب‌گاه عصر ایران

استان خراسان‌رضوی پنجاه دستگاه اتوبوس از ترکیه اجاره کرده است تا در مسیر مشهد به مهران به جابه‌جایی مسافران اربعین اقدام کنند. این اتوبوس‌ها دارای 46 یا 41 صندلی و وی‌آی‌پی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: داده‌ها نشان می‌دهد، به تازگی نرخ بهره باز بیت‌کوین افزایش یافته، نشانه‌ای از اینکه ممکن است حرکت خشونت‌آمیز دیگری برای این دارایی در راه باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ساز و کار تامین مالی نهضت ملی مسکن در شورای عالی سران قوا بررسی شد.

خبرگزاری تسنیم

لایحه دو فوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی با عنوان کولبری و ملوانی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان تصویب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خضریان گفت: مقرر شد وزارت اقتصاد از ابزار‌های قانونی خود علیه مستنکفین از اجرای قانون صدور مجوز‌ها کسب و کار و دستگاه‌هایی که با درگاه صدور مجوز‌ها همکاری لازم را انجام نداده‌اند، استفاده کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه گفت: متوسط عمر ناوگان هوایی در ابتدای دولت 28 سال بود که امروز به 26 سال رسیده است.

وب‌گاه گسترش

شرکت بازرگانی AG وارد کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 5 ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از 18 سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد.