چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

عضو شورای عالی بورس گفت: این شورا هنوز تصمیمی در مورد سهام عدالت و نحوه توزیع سود آن نگرفته است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

در این گزارش به شگرد دلالان خودرو در مراکز خرید و فروش و پارکینگ‌های واسطه‌ای پرداخته‌ایم. همچنین به ترفندهای آنها برای خرید و فروش خودروی صفر نیز اشاره کرده‌ایم که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: از امروز ممنوعیت تردد در محورهای مختلف تا پایان عملیات اربعین اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

در ابتدا این خبرگزاری با عددسازی عجیب، نسبت به اعلام اعداد متفاوت برای کالاها در تیرماه 1400 اقدام کرده اما بعدتر برای جبران این خطا مبدا زمانی بررسی قیمت‌ها در دولت رییسی را 1401 تا 1402 در نظر گرفته است در حالی که روشن نیست چرا سال ابتدایی استقرار دولت سیزدهم از نظر مقامات این خبرگزاری واجد ارزش پرداختن نبوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تازه ترین بررسی ها حاکی از این است که بیش از یک سوم دارایی ها در نظام بانکی کشور، منجمد یا غیر مولد بوده و همین موضوع، منشأ بسیاری از چالش های کنونی از قبیل تورم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: با توجه به افزایش عرضه گوشت گرم و منجمد وارداتی در کنار تولید داخل پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چیزی که این روزها از سمت مدیران و مسئولان دیده می‌شود این است که خبری از بسته‌های 10تایی حمایتی برای بازار سرمایه وجود ندارد..

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خراسانی زاده گفت: جامعه هنرهای تجسمی بسیار پرمخاطب، نجیب و مظلوم است و مانند هنرهایی مثل موسیقی، سینما و تئاتر نیست که چهره‌هایی مانند سلبریتی داشته باشند تا سخنان صنف خود را به گوش مسئولان و مردم برسانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس در عمق حمایت‌های تکنیکالی قرار دارد و تنها چیزی که نیاز دارد اعتماد است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

نشست مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه، پیش از ظهر امروز در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست روابط عمومی شرکت راه آهن گفت: اولین قطار تهران_ کربلا ساعاتی قبل با تکمیل ظرفیت و بدون تاخیر حرکت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین پیگیری ها از تاخیر در پرداخت حقوق مردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در بیانیه پنجمین نشست معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها برای پاسخگویی به تقاضای ورود به دانشگاه‌ها با پرداخت هزینه‌های تحصیلی بر واقعی شدن شهریه‌ها بر اساس هزینه‌های تمام شده تاکید کردند.