چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

رابرت لی تحلیلگر نظامی آمریکا: "قطعی‌ترین عامل در مورد چگونگی وضعیت حمله اوکراین تا کنون، کیفیت دفاع روسیه است. آن‌ها زمان زیادی داشتند و خیلی خوب برای آن آماده شده‌اند و پیشرفت اوکراین را بسیار دشوار کرده‌اند."

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل مسکن گفت: با توجه به طرح جهش تولید مسکن و تاکید بر تکمیل واحدهای نیمه کاره، برنامه ریزی ها از سوی مسئولان برای ایمن سازی و تحویل آنها در دستور کار قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس درباره عدم پرداخت معوقات معلمان به ویژه بازنشستگان به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل ونقل با اشاره به برگزاری نشست مشترک مجریان پروژه‌های زیرساختی با وزیر راه و شهرسازی فهرستی از پروژه‌های ریلی و راهی که امکان بهره برداری تا پایان سال را دارد، اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 2 هزار و 411 واحدی در تراز یک میلیون و 956 هزار و 441 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر ارتباطات درباره اثرات فیلترینگ و مشکلات ناشی از سرعت و کیفیت پایین اینترنت در جلسه علنی امروز مجلس اعلام وصول شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو شورای پول و اعتبار خبر از انحلال موسسه توسعه داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای نتایج ارزیابی چالش‌های فقهی سپرده‌های امتیازی به منظور اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در شبکه بانکی را که توسط شورای فقهی تبیین شده است به بانک‌ها و موسسات اعتباری ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی بر تسریع واگذاری زمین در روستاها و تقویت نقش بنیاد مسکن در حوزه بافت فرسوده تاکید کرد و گفت: نظام فنی ساخت و ساز روستایی تدوین شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای نتایج ارزیابی چالش‌های فقهی سپرده‌های امتیازی به منظور اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در شبکه بانکی را که توسط شورای فقهی تبیین شده است به بانکها و موسسات اعتباری ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای نتایج ارزیابی چالش‌های فقهی سپرده‌های امتیازی به منظور اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در شبکه بانکی را که توسط شورای فقهی تبیین شده است به بانکها ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 276 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 600 هزار تومان است.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس بعد از چندین روز منفی امروز در وضعیت مثبت معامله شد.