سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

قیمت هر اسکناس دلار امروز با کاهش نسبت به روز کاری قبل 41 هزار و 323 تومان و قیمت حواله دلار 37 هزار و 567 تومان اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 330هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 28 میلیون و 200هزار تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه آزادسازی منابع ارزی کشورمان در کره نیز گفت: منابعی که به ناحق در سال گذشته بلوکه شده بود با دیپلماسی عزتمندانه و نتیجه‌گرا در دولت آزاد شد و مراحلش را طی می‌کند که در اختیار دولت قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شریعتی گفت: پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در هیات 12 نفره به تصویب نهایی رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه در صحن مجلس قرائت خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس فراکسیون کارگری مجلس درباره حقوق کارگران گفت: دولت در حال ارسال لایحه‌ای است که برای کارکنان و بازنشستگان در راستای همسان‌سازی، 20 درصد افزایش حقوق را برای نیمه دوم سال اعمال کند؛ به طور طبیعی این افزایش برای حقوق کارگران هم باید اتفاق بیفتد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: حدود یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در هیات 12 نفره به تصویب نهایی رسید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی از نهایی شدن گزارش این هیئت خبر داد و گفت: این گزارش پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه، 24 مرداد) با 18 هزار و 863 واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و 978 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز با اعلام پرداخت تسیهلات 550 میلیون تومانی به تمامی پروژه های دارای اراضی دولتی شاهد افزایش 2 برابری انگیزه سازندگان در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن تاکید بر لزوم مطالبه‌گری از بانک‌ها برای تحقق شعار سال گفت: باید مشخص شود که چرا با وجود اینکه اکثر بنگاه‌های وابسته و تحت نظارت بانک‌ها زیان‌ده هستند، بانک‌ها همچنان دست از بنگاه‌داری نمی‌کشند.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد گفت: اگر مانند پارسال پرداخت سود برخی شرکت‌ها با تاخیر مواجه شود، در این صورت پرداخت سود سهام عدالت دو مرحله‌ای خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با 18 هزار و 863 واحد کاهش به یک میلیون و 978 هزار و 166 واحد رسید.