سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه ورزش سه

تیم مقاومت گلساپوش یزد در شروع دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شروع قدرتمندانه‌ای داشت.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب طرح جامع شهرک اعتمادیه تهران خبر داد و گفت: بسرریز جمعیتی تهران در این شهرک پاسخ داده می شود.

وب‌گاه گسترش

دریافت حکم دادگاه آخرین مرحله یک دعوای حقوقی نیست بلکه باید به واحد اجرای احکام جهت صدور اجراییه مراجعه نمایید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستایشی با اشاره به تعطیلی زندان رجایی شهر و با بیان اینکه هفته گذشته یکی از بزرگ ترین مطالبات مردم استان البرز محقق شد، گفت: درهای ندامتگاه رجایی شهر برای همیشه بسته شد تا بار دیگر گفته شود که مطالبه مردم برای قوه قضائیه اولویت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسکن گفت: اطلاعات اقامتی بیش از 75 میلیون نفر در سامانه املاک و اسکان ثبت شد و در صورت عدم خود اظهاری ملک خالی محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا از فعال شدن 3 کارخانه داخلی برای تولید 75 هزار تن کاغذ تحریر برای پاسخگوی به نیاز آموزش و پرورش و نشر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بودجه 1402 جوابگوی حل مشکلات جاری کشور است، گفت: البته باید سازمان برنامه و بودجه نسبت به حل تاخیر و تخصیص اعتبارات رویه خود را تغییر دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: امسال برای اولین بار دولت اقدام به اعطای وام سفر اربعین کرده است، اگر چه این کار قابل تقدیر است اما ظاهر امر نشان می دهد وضعیت پرداخت این وام عادلانه نیست.

وب‌گاه گسترش

خرید مسکن کماکان برای بسیاری از شهروندان تهرانی آرزوی دست نیافتنی میباشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه دستورالعمل ارزشگذاری دارایی نامشهود تهیه شد، گفت: صورت‌های مالی 1401 شرکت‌ها به تازگی آماده شده و پرداخت سود سهام عدالت، بسته به تکمیل این صورت‌هاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد از تغییر احتمالی شیوه پرداخت سود سهام عدالت خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با کاهش 18 هزار و 863 واحدی در تراز یک میلیون و 978 هزار و 166 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مالک شریعتی نیاسر، رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی، در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای مجلس یازدهم بحث تحقیق و تفحص از موضوعات مختلف مطرح بود. بنده در آبان سال 99 یک تحقیق و تفحص در خصوص عملکرد معاونت اجرایی، اداری و سازمانی مجالس هشتم تا دهم ثبت کردم. به دلیل موضوعاتی که راجع به بحث‌های مختلفی...

خبرگزاری مهر

مشاور وزیر اقتصاد گفت: یک بازار تخصصی برای پذیرش شرکت های دانش بنیان در فرابورس در نظر گرفته شده است.