سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه با اعلام این‌که 95 درصد توافقنامه ایران و ترکیه برای اجاره اتوبوس انجام شد گفت:‌فعلا 600 اتوبوس ترکیه‌ای برای اربعین وارد ایران می‌شوند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد گفت: اگر مانند پارسال پرداخت سود برخی شرکت‌ها با تاخیر مواجه شود، در این صورت پرداخت سود سهام عدالت دو مرحله‌ای خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیصد و بیستمین جلسه هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی به ریاست دکتر محمدعلی کی‌نژاد در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. در ابتدای جلسه رئیس هیأت عالی جذب بر تسریع در اخذ ردیف استخدامی نخبگان از سازمان امور استخدامی تأکید کرد. وی با بیان اینکه 160 نفر از نخبگان در سه گروه اعم از 66 نفر دارای ابلاغ...

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: هم‌اکنون برای منافقین پرونده‌های حقوقی ایجاد شده که خوشبختانه معاونت حقوقی ریاست جمهوری در دولت سیزدهم پیگیری‌های لازم در این زمینه را انجام داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خاندوزی با اشاره به اینکه دستورالعمل ارزشگذاری دارایی نامشهود تهیه شد، گفت: صورت‌های مالی 1401 شرکت‌ها به تازگی آماده شده و پرداخت سود سهام عدالت، بسته به تکمیل این صورت‌هاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص کل بورس تهران 18 هزار واحد ریزش کرد و از مرز مهم 2 میلیونی فاصله گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه ممکن است مانند سال گذشته پرداخت سود برخی شرکت‌ها با تاخیر مواجه شود، گفت: در این صورت پرداخت سود سهام عدالت مانند سال گذشته دو مرحله‌ای خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه که امروز در مجلس شورای اسلامی عملکرد بودجه ای دولت در 4 ماه نخست 1402 را تشریح کرد، حاکی از آن است که عملکرد دولت در صادرات نفت در 4 ماه نخست امسال، ضعیف بوده است.

خبرگزاری مهر

رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در این هیات به تصویب رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه، در صحن مجلس قرائت می‌شود.