سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: با تصویب طرح جامع باقر شهر و شهرک اعتمادیه شاهد تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن استان تهران خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، ابهامات مطروحه پیرامون اخذ مالیات از واردکنندگان کالاهای معاف موضوع بند (الف) ماده (9) قانون مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد تجاری - صنعتی را برطرف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شجاعی علی‌آبادی خطاب به رئیس جمهوری گفت: آقای رئیسی بر خلاف اندک افراد وکیل‌الدوله، حمایت ما از شما حمایت مطلق نیست و مشروط به طی مسیر در راه انقلاب از جمله تحقق عدالت و برآوردن مطالبات مردم و رهبری در حوزه معیشتی و اقتصادی است. نطق نمایندگان آنگاه که بیان مشکلات مردم است، علیه دولت نیست بلکه به نفع مردم و خیرخواهی برای دولت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نظام اقتصادی ما با توجه به تحریم‌ها بسیار آسیب پذیر شده و از این رو ضرورت دارد هر چه سریع‌تر تدابیری برای بهبود وضعیت اندیشیده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصرایران با اشاره به قهر محمدرضا شهبازی، مجری تلویزیون نوشت: اول این که وقتی شنید و دید قرار است رضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون بازگردند تا مخاطب را با صدا و سیمای عبوس و ورشکسته (به لحاظ مخاطب) آشتی دهند، جوری خشم گرفت که انگار این دو هووی اویند یا صدا و سیما با او عقد دایم بسته و نباید سراغ هیچ بنی‌بشر دیگری برود.

خبرگزاری مهر

سکه امامی با کاهش قیمت 300 هزار تومانی نسبت به دیروز به قیمت 28 میلیون تومان رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با حمایت مالی بنیاد مستضعفان و تخصیص بیش از 52 میلیارد تومان در راستای حمایت از محرومان جامعه، بیش از 1800 محکوم جرائم مالی غیرعمد از زندان آزاد شدند.

وب‌گاه گسترش

متاسفانه در سال‌های اخیر چالش‌های اقتصادی منجر به افزایش افسارگسیخته تورم اقتصادی در کشور شده و بازار مسکن را وارد مخمصه‌ای کرده که نجاتش کار آسانی نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندی‌زاده در خصوص برنامه دولت برای واردات 2000 دستگاه اتوبوس، اظهار کرد: هنوز در مرحله ثبت سفارش قرار داریم. وی افزود:‌پروسه واردات بسیار سخت است؛ وقتی مشخصات فنی اعلام می‌شود به وزارت صمت می‌آید، سه معاونت این وزارتخانه از جمله سازمان تجارت، معاونت حمل‌ونقل و... درگیر این ماجرا می‌شوند. وی تصریح کرد: همچنین خدمات پس از فروش، استاندارد،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت‌الاسلام حسن شجاعی علی‌آبادی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس در نطق میان دستور خود با محکوم کردن حمله تروریستی به شاهچراغ و نسبت به ضرورت مدیریت در این زمینه به وزیر کشور تذکر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق نرخنامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، قیمت انواع سبزیجات اعلام شد.

خبرگزاری مهر

عضو اتاق ایران گفت: اگرچه ثبت چک‌های صیادی، صدور چک‌های بی محل را کنترل کرد اما اگر شرکت، اعضای هیأت مدیره و یا ذی نفعان چکی صادر کنند که فاقد موجودی باشد کلیه حساب‌های شرکت مسدود می‌شود.

خبرگزاری مهر

هرچند که در خبرها آمده است با دراختیار گرفتن 60 درصد سهام یک بانک زیان‌ده خصوصی توسط وزارت اقتصاد این بانک دولتی شده است اما عملا این کار برای تسریع در فرایند انحلال این بانک صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز و سکه امروز سه شنبه 24 مرداد ماه شاهد نوسان محدود قیمت دلار و قیمت سکه امامی بود.