سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام حسن شجاعی علی‌آبادی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس در نطق میان دستور خود با محکوم کردن حمله تروریستی به شاهچراغ و نسبت به ضرورت مدیریت در این زمینه به وزیر کشور تذکر داد.

خبرگزاری تسنیم

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران ضمن انتقاد از انفکاک وزارت صمت اعلام کرد اساساً قصد در حل ریشه‌ای کدام مشکل از مسائل پیرامونی صنعتگران، کارآفرینان و تولید کنندگان را دارید؟

وب‌گاه عصر ایران

خجسته‌مهر: توسعه فاز دوم یادآوران یک قرارداد جدید است و درحال مذاکره هستیم که اگر آنها اعلام آمادگی کنند ما بتوانیم سرمایه‌گذاری آن را به این شرکت بدهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نماینده تهران با انتقاد از فرافکنی مسئولان تراز بالای کشور عنوان کرد: هر وزیری که به کمیسیون‌ها فراخوانده می‌شود، ابعاد نظارتی کار خود را برعهده نمی‌گیرد؛ «به من چه مربوط» پذیرفتنی نیست!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه گسترش

بورس امروز بار دیگر با فشار فروش زیادی همراه شد و بخش عمده‌ای از نمادها در محدوده منفی به کار خود پایان دادند اما نماگرها طبق معمول هم‌تراز با کاهش قیمت سهام افت نکردند. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

وب‌گاه گسترش

هیاهوی خریداران در بازار املاک مسکونی دبی که قیمت‌های ساختمان های لوکس را در مناطق پربازدید به بالاترین حد خود رساند، درحال سرایت به اطراف شهر است. در حالی که محبوب ترین مناطق این شهر در موازات سواحل خلیج فارس قرار دارند، اکنون شاهد افزایش تقاضا برای خانه ها در مناطقی است که به سمت شرق تا بیابان پیش رفته اند. به گفته شرکت تحقیقاتی و ارزیابی مسکن Valastrat، معاملات در برخی مناطق فرعی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (سه‌شنبه، 24 مرداد 1402) در بازار تهران 28 میلیون هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 200 هزار تومان کاهش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجموع ارزش صف‌های فروش در معاملات امروز بورس تهران، با افزایش 112 درصدی به 599 میلیارد تومان رسید.

خبرگزاری تسنیم

وزارت اقتصاد آلمان هشدار داد که آثار منفی وابستگی قبلی این کشور به گاز روسیه همچنان باقی است و قیمت انرژی را افزایش می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز بهبود کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: با اعطای شناسه یکتا به دستفروشان، حرفه دست فروشی به عنوان کسب و کار رسمی اعلام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایت حسن روحانی به احتمال تشکیل پرونده برای او در دادگاه ویژه روحانیت واکنش نشان داد.