سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارزش واحد پولی رژیم صهیونیستی به پایین‌ترین سطح خود از سال 2019 رسیده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس در صحن علنی نسبت به عدم استخدام معلمان حق التدریس اعتراض کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شمس الدین حسینی گفت: براساس گزارش وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی از محل 46 همت سال 1400 که بخش عمده آن در سال 1401 پرداخت شده بود حدود 150 هزار شغل ایجاد شده است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری در آیین رونمایی از نظام جدید ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود با اشاره به نقش این دارایی‌ها در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان افزود: طی بررسی‌ها و مطالعات متعدد، دریافتیم که بخش عمده دارایی شرکت‌های پیشرو و موفق دنیا، نامشهود است، به طوری که بخش اصلی دارایی 95 شرکت از 100 شرکت برتر فناوری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح زرد برای وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در نواحی جنوبی کشور تا چند روز صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد درباره زمان پرداخت سود سهام عدالت با اشاره به اینکه ممکن است مانند سال گذشته پرداخت سود برخی شرکت‌ها با تاخیر مواجه شود، گفت: در این صورت پرداخت سود سود سهام عدالت مانند سال گذشته دو مرحله‌ای خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

کی نژاد از در جلسه هیئت عالی جذب اعضای از اخذ ردیف استخدامی 66 نفر از نخبگان دارای ابلاغ رأی طی مکاتبه با رئیس محترم سازمان اداری استخدامی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از موازین نیوز، وزارت منابع آب عراق به دلیل کمبود آب این کشور تصمیم به توقف کشت برنج و ذرت از طرح تابستانه کشاورزی در این کشور گرفته و متعهد شده که کشت این دو محصول با استفاده از فن‌آوری‌های نوین آبیاری از سر گرفته خواهد شد. «عون ذیاب عبدالله» وزیر منابع آب عراق گفت: گفت فصل کشت برنج در عراق که از پانزدهم ماه مه (25 اردیبهشت ماه) با سطح...

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: ا بررسی اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه که امروز در مجلس شورای اسلامی عملکرد بودجه ای دولت در 4 ماه نخست 1402 را تشریح کرد، حاکی از آن است که عملکرد دولت در صادرات نفت در 4 ماه نخست امسال، ضعیف بوده است.

وب‌گاه گسترش

مولدسازی به این معناست که دولت دارایی‌های بلااستفاده‌ای را که ارزش‌افزوده و بهره‌وری پایینی دارند، طی یک مکانیسم مشخص شناسایی و بهینه‌سازی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت حسن روحانی نوشت: امروز در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه، خبرنگاری از او سؤالی درباره تشکیل پرونده برای حسن روحانی پیرامون عملکرد رئیس‌جمهور سابق در حوزه بورس و بازار ارز پرسید. با وجود این پاسخ شفاف سخنگوی قوه برخی رسانه‌های خاص اظهارات او را به «تشکیل پرونده برای حسن روحانی» تغییر داده و قید «چنانچه پرونده‌ای تشکیل شده» را به «تشکیل پرونده» تبدیل کرده و به نقل از او خبر مطلوب خود...