سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس از همراهی 200 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در اجرای کنسرسیوم مشارکت در توسعه نهضت ملی مسکن خبر داد.

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد گفت: اگر مانند پارسال پرداخت سود برخی شرکت‌ها با تاخیر مواجه شود، در این صورت پرداخت سود سهام عدالت دو مرحله‌ای خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با هدایت سرمایه‌گذاری‌ها به سوی طراحی و راه‌اندازی جاذبه‌های گردشگری جدید در منطقه آزاد کیش، بازگشت، تکرار سفر و ماندگاری گردشگران محقق خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکوایران نوشت: این روزها خبر کاهش ارزش پول روسیه در محافل خبری داغ است؛ اتفاقی که مسلما ریشه در تحریم دارد و گذر زمان اثر آن را بر روی روبل نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد یک تجربه تلخ در تاریخ ارزی ایران در حال تکرار در روسیه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت در واکنش به فرآیند تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا در آستانه سالگرد اعتراضات سال گذشته گفت: دولت آمریکا واقع‌نگرتر شده و از توهمات فاصله گرفته است. امیدوارم درس عبرتی نیز برای کسانی شود که توهم‌هایی نسبت به ملت ایران در سر داشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: خشکسالی شرایط وزش باد در منطقه سیستان وبلوچستان و زابل را چند برابر افزایش داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر بروز مشکل در روند تولید و توزیع لاستیک در بازار منتشر شد. اگرچه رئیس انجمن صنعت تایر ایران کاهش تولید در این صنعت را تأیید کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ضوابط و مقررات پیشنهادی بورس تهران مبنی بر راه اندازی "بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای" توسط سازمان بورس به تصویب رسید و بعد از طی فرایندهای لازم اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس امروز بیش از 18 هزار واحد ریزش داشته و به جایگاه یک میلیون و 978 هزار واحد رسید.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را بر خلاف روز گذشته و مشابه هفته‌های اخیر با فشار عرضه آغاز کرد و رفته رفته بر این فشار افزوده شده و در نهایت نزولی به پایان رساند بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 19 هزار واحدی به 1 میلیون و 978 هزار واحد رسید و همچنین نتوانست موفق به پس‌گیری کانال 2 میلیون واحدی شود، و نیز شاخص...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه روز دوشنبه با معاون وزیر خزانه داری و مالیه جمهوری ترکیه درخصوص گسترش مناسبات مالی و اقتصادی بین دو کشور دیدار و گفتگو کرد.