دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

مشاور ستاد امور رفاهی وزارت علوم گفت: یکی از دغدغه های معاونت اداری مالی و ستاد امور رفاهی وزارت علوم تامین مسکن برای اعضای هیات علمی جوان است که پیگر آن هستیم.

خبرگزاری مهر

حالا دیگر اقتدار هول‌انگیز دولت جعلی اسرائیل، قدرت اطلاعاتی موساد، نقش مؤثر حمایت‌های سیاسی غرب و اعراب از تل‌آویو مقابل حزب الله فرو ریخته بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سقف سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی و کارت اضطراری جایگاه‌ها 12 روز است که تغییر کرده، این خبری است که سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت داده و گفته این تصمیم با هدف مدیریت بهتر توزیع سوخت و عمل به مصوبه قانونی مجلس، گرفته شده.

خبرگزاری تسنیم

مهدی جعفری جوزانی، فعال حوزه بازی و انیمیشن می‌گوید که سیاست‌های غلط دولت قبل در حوزه صنایع فرهنگی باعث مهاجرت استعدادهای این حوزه به کشورهای منطقه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در نیمه اول بازار روز گذشته معاملات هیجانی زیادی به تابلو می‌نشست و معامله‌گران حرفه‌ای در انتظار افت قیما سهام برای خرید در نقطه مناسب‌تر بودند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اعتبارات ابلاغی پاسخگوی نیازهای حوزه ساخت راه نیست؛ بااین وجود، سال‌های اخیر این اداره‌کل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سنوات گذشته را در دستور کار خود قرار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمهوری اسلامی نوشت: کور شود هرکس نمی‌تواند موفقیت‌ها و جهان گشایی‌های‌تان را ببیند. ما خیلی خوشحالیم که بدون برجام و اف‌ای‌تی‌اف، توانسته‌اید بایدن را "تسلیم" و حق ما را بگیرید. تبریک "عرض" می‌کنیم این فتح‌الفتوح را به "طولِ" همه سال‌هایی که با توحش تمام اذیت‌مان کردند. حالا که 7 میلیارد دلارمان، بعد از چند سال به 6 میلیارد "افزایش" یافته است، لطفاً بقیه مطالبات را هم با همین قدرت و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زائران اربعین بلیت خود را چگونه تهیه کنند؟

وب‌گاه فرارو

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در دهه اخیر آمار ازدواج حدود 35 درصد کاهش داشته و با افت حدود 20 الی 30 درصدی در باروری مواجه شده‌ایم. البته ازدواج و باروری، متغیر‌های مستقل نیستند و ریشه کاهش نرخ ازدواج و باروری را باید در ناکارآمدی و نابسامانی‌های اقتصادی و تورم افسار گسیخته در کشور جست‌وجو کرد. امروز تشکیل خانواده بسیار هزینه بر است و بخش عمده‌ای از جوانان کشور که منابع انسانی محسوب می‌شوند،...

وب‌گاه مشرق نیوز

بحث جدی و مهمی است که میان دو طیف در جبهه اصلاحات جریان دارد؛ این که: «بالاخره ما می‌خواهیم درون نظام و زیر چتر اسلام و انقلاب باشیم، یا ساختارشکنی کنیم و خرج گروهک‌های برانداز و عقبه غربی آنها شویم؟!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در دو روز ابتدایی هفته با خبرهای حساسی روبرو شد که هنوز فرصت واکنش به آن‌ها را نیافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رژیم غذایی قادر است تأثیرات مختلفی بر سلامت روان بگذارد؛ به طور مثال، مصرف برخی غذاها منجر به افسردگی می‌شود و مصرف برخی دیگر می‌تواند این شرایط را کنترل کند. داشتن یک رژیم غذایی سالم، گام مهمی در جهت تأمین سلامت روان است. نقش تغذیه در سلامت روان به قدری مهم و کلیدی است که یک رشته پزشکی به نام «روانپزشکی تغذیه» نیز در این راستا وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوان روزنامه حامی ابراهیم رئیسی در مطلبی به انتقاد از مرکز پژوهش های مجلس پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با سهمیه‌بندی که در بنزین خودروهای سواری انجام شد، سیستان‌وبلوچستان هم با همان شکل سهمیه‌بندی شد، اما با یک تفاوت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس انجمن صنعت تایر ایران در مورد وضعیت تولید تایر در کشور گفت: تولید تایر در 2‌ماه گذشته کاهش پیدا کرده و ظرفیت تولید برخی از تایرسازان کم شده است.