دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت‌های پیشنهادی فروش در گران ترین منطقه بازار مسکن تهران حکایت از آن دارد که روند تخلیه حباب قیمتی ایجاد شده پس از افزایش مقطعی تقاضای سرمایه‌گذاری ملکی در زمستان پارسال، همچنان ادامه دارد، اما سرعت کاهش قیمت مسکن در منطقه یک در ماهی که گذشت پایین تر از خرداد و اردیبهشت بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نرخ شاخص ارزی که پس از انتشار سیگنال‌های مذاکراتی دچار افت قیمت چشمگیر شده بود، در بازار روز یکشنبه دچار اصلاح نرخ شد و افزایش یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

علت کاهش طلب ایران از کره جنوبی از رقم 7 میلیارد دلار به 6 میلیارد دلار، محاسبه پول صادرات ایران به آن کشور در دولت روحانی با پول کره بوده که با افت ارزش در نسبت با دلار مواجه شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به کمبود ظرفیت بخش حمل ونقل عمومی در ایام اربعین، مسئولان اعلام کرده اند که تمهیدات گسترده ای برای تسهیل سفر زائران با خودروهای شخصی تا مرزها در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: برنامه‌ریزی احیای 2 هزار واحدغیر فعال تولیدی در سال 1402 وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه دنیای اقتصاد در نموداری نوسانات قیمت ارز از ابتدای تیر تاکنون را منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی در طی پنج روز آینده در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن نوشت: آقای حسین شریعتمداری نوشته است که در شاخص‌ترین پلتفرم‌های کشور همراهی با دشمنان مردم، کوک‌کردن ساز بیگانگان علیه وطن و همسویی با دشمنان بیرونی در مقابله با قانون حجاب و عفاف را می‌توان دید. این پلتفرم‌ها - و نه همه آنها - در حالی به یک دولت موازی تبدیل شده و قوانین جاری نظام را زیر پا می‌گذارند که از خود هیچ سرمایه‌ای به میدان نیاورده‌اند. اسنپ حتی یک خودرو نیز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: در شرایط کنونی گروهی از ناظران با استناد به داده های نهادهایی چون صندوق بین المللی پول تاکید دارند که چین در زمینه رشد اقتصادی در مسیر رکود قرار گرفته است. آنها بر این باورند که متغیرهایی چون دخالت بیش از اندازه دولت در بخش خصوصی و پیامدهای محدودیت های سیاست کووید صفر، ریشه به تیشه اقتصاد چین زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی زیمبابوه از عرضه رمزارزهای رسمی این بانک در روزهای آتی خبرداد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناسان و مسئولان، اعلام رتبه‌بندی ناشران برتر بازار سرمایه علاوه بر افزایش شفافیت اطلاعاتی و آگاهی بیشتر سهامداران می‌تواند سبب شکل گیری یک رقابت سالم و مثبت میان شرکت‌های بورسی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد امسال با انجام پیش‌بینی‌های لازم نسبت به ذخیره‌سازی مناسب سوخت اقدام کردیم تا چالش عرضه بنزین نداشته باشیم. «سامان‌دهی کارت‌سوخت جایگاه‌داران» و «یکپارچه‌سازی اطلاعات و داده‌ها» به‌عنوان اصلی‌ترین ابزارهای غیرقیمتی برای مدیریت مصرف سوخت طی دو سال گذشته اعلام شد.