دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی که دیروز به یک کانال پایین‌تر یعنی کانال 27 میلیون تومانی رفته بود نتوانست جایگاه خود را تثبیت کند و امروز به کانال 28 میلیون تومان بازگشته و به طور میانگین در سطح 28 میلیون و 80 هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته افزایش 230 هزار تومانی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: امروز یکشنبه 22 مرداد 1402، قیمت گوشی موبایل همگام با کاهش قیمت دلار، با نوساناتی همراه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صحبت‌های امروز حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان مبنی بر مصادره پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات آنلاین با واکنش‌های گسترده‌ای مواجه شد؛ واکنش‌هایی که اغلب آن را خلاف بیانات رهبری و سیاست‌های کلی نظام تلقی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور ضمن تشکر از همکاری و همراهی خوب کشاورزان در زمینه کاشت و فروش گندم، رشد دو برابری خرید گندم از زمان آغاز بکار دولت را محصول اعتماد کشاورزان به دولت عنوان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چطور بفهمم دهک چندم هستم؟ این سوالی است که هر شهروند ایرانی شاید بارها از خود پرسیده باشد؟ چند سال است که بخشی از یارانه هایی که به سوخت، برخی مواد خوراکی، آب، برق و سایر اقلام از این دست اختصاص می یافت، در قالب طرح هدفمندسازی یارانه ها، به طور مستقیم و نقدی به حساب سرپرست خانوار ها واریز می شود.

وب‌گاه الف

‌منابع مشتریان بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران در 4 ماهه نخست سال جاری 25 درصد رشد ثبت کرد و با کامل شدن ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری این بخش، موفقیت بانک در این بخش با رشد بیشتری همراه خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: خبرنگاری جهادی سخن درستی است تا بتوانیم در نبرد رسانه‌ای مقاومت کنیم و به تبیین پیشرفت‌های کشور مشغول باشیم.

وب‌گاه گسترش

دلار و تورم رابطه ای مستقیم با یکدیگر دارند و در صورتی که تورم در کشور افزایش یابد، پولی ملی دچار کاهش ارزش خواهد شد. هنگامی که ارزش پول ملی کاهش می‌یابد، قیمت ارزهای معتبر کشورهای دیگر بالا رفته و گران می‌شود. این موضوع به معنای افزایش ارزش ارزها نیست بلکه به معنای کاهش ارزش پول ملی ماست.

وب‌گاه گسترش

تحلیل‌گر برجسته ارزهای دیجیتال، Credible Crypto، که 344،900 دنبال‌کننده در X (توییتر سابق) دارد، معتقد است که بیت کوین (BTC) به دلیل یک شاخص کمتر دیده شده، آماده یک حرکت صعودی قابل‌توجه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سود سهام عدالت چه زمانی واریز می شود؟

وب‌گاه گسترش

تالارهای مختلف بورس کالای ایران رو یکشنبه 22 مرداد میزبان عرضه یک میلیون و 147 هزار و 399 تن انواع کالا و محصول است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور افزایش مشارکت‌های مردمی و همراهی و همگرایی اجتماعی را مسئولیت بسیار مهم دولت دانست و بر اهمیت نقش دادن به بخش غیردولتی اعم از بخش‌های خصوصی و تعاونی در حوزه اقتصاد و تشکل های دغدغه‌مند در بخش فرهنگ و سیاست تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت، به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، افزایش مشارکت‌های مردمی و همراهی و همگرایی اجتماعی را مسئولیت بسیار مهم دولت دانست و بر اهمیت نقش دادن به بخش غیردولتی اعم از بخش‌های خصوصی و تعاونی در حوزه اقتصاد و تشکل‌های دغدغه‌مند در بخش فرهنگ و سیاست تاکید کرد. رئیس جمهور همچنین با...

وب‌گاه خبر آنلاین

نواندیش نوشت: مشاور رئیس مجلس دهم گفت: ایران در تنازعی جدی با نظام بین الملل قرار دارد. کافی است انتخابات آتی به مانند انتخابات های 1398 و 1400 کم راًی باشد تا فضا را برای آمریکا جهت فشار بیشتر فراهم کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمهوری اسلامی در یادداشتی به مذاکرات اخیر ایران وآمریکا پرداخت و نوشت: اولین اثر مثبت داخلی توافق ایران و آمریکا در زمینه تبادل زندانیان و آزاد شدن طلب ایران از کره جنوبی این بود که همان روز انتشار خبر با اینکه جمعه و تعطیل بود قیمت دلار به میزان قابل توجهی سقوط کرد. این واقعه نشان داد برخلاف نظر مسئولین که بارها گفته‌اند ما زندگی مردم را به مذاکره گره نمی‌زنیم، چه آنها بخواهند و چه...