دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت سکه امامی امروز با رشد نرخ دلار جهش معناداری را ثبت کرد و تا 28میلیون و 600 هزار تومان بالا رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیدنامه نوشت: م حمدرضا حسینی بهشتی استاد فلسفه دانشگاه گفت: در پیشبرد برنامه ها باید به گونه ای اقدام کرد که نظرات عمومی همه مردم جلب شود نه آنکه مدیریت حذفی را اعمال کنیم. اجرای موفق قوانین و برنامه ها زمانی است که نظر اکثریت و خردمندان را با خود به همراه داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار که در معاملات نقدی روز گذشته کانال 49 هزار تومان را از دست داده بود امروز یکشنبه 22 مرداد ماه دوباره وارد کانال 49 هزار تومان شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز یکشنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام منفی شد و 124 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس بنیاد مسکن گفت: با استفاده از ظرفیت و توان دانش روز دنیا می توانیم برنامه ریزی برای توسعه مسکن روستایی انجام دهیم.

وب‌گاه فرارو

بر اساس آخرین ارزیابی ها، چیزی قریب به 10 هزار مگاوات ظرفیت تولیدی برق کشور در نتیجه کاهش توان نیروگاه‌های برقابی در فصل گرم سال، از مدار خارج می‌شود که این موضوع سبب می‌شود تا شدت فشار بر نیروگاه‌های برق فرسوده حرارتی افزایش یابد و کمبود‌ها در حوزه تولید برق در کشور به نحوی جدی و آشکار خود را نشان دهد. البته که انتظار می‌رود با تشدید بحران تغییرات اقلیمی در ایران و جهان، آسیب‌ها در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: هیچ ایرلاینی حق فروش بلیت اجباری رفت وبرگشت به نجف در ایام اربعین را ندارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم‌مقام وزیر جهاد حذف ارز 28 هزار و 500 تومانی را تکذیب کرد و گفت: ارز ترجیحی گوشت صنعتی تنها حذف شده است.

خبرگزاری تسنیم

بازار سهام دومین روز کاری هفته را اگرچه پیرو معاملات دیروز با فشار عرضه آغاز کرد اما رفته رفته از فشار فروش گرفته شد و معاملات متعادل تر از روز گذشته دنبال شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: واحدهای مسکونی در شهرک‌ها و شهرهای جدید با مشارکت انبوه‌سازان احداث می‌شود و یک میلیون و 550 هزار واحد مسکونی نهضت ملی در حال ساخت است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سابق بنیاد مسکن از سنددار شدن 70 درصد از واحدهای مسکونی روستایی خبر داد و گفت: طی دو سال اخیر طرح هادی 9221 روستا بازنگری شده است.

وب‌گاه فرارو

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا در مورد خرید خودرو‌های دارای پلاک گذر موقت هشدار داد و گفت: با وجود اینکه معامله تمامی خودرو‌های گذر موقت در کشور ممنوع است و وجاهت قانونی ندارد، تبلیغات نسبتاً گسترده‌ای از خرید و فروش این خودرو‌ها به خصوص در پایتخت دیده می‌شود.