دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر و سخنگوی شورای فقهی بانک مرکزی گفت: وام اربعین بر اساس قرارداد مرابحه پرداخت می‌شود و مشکل ربا ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: احزاب برای حفظ جایگاه خود باید افراد با صلاحیت را برای انتخابات مجلس معرفی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در طی این چند سال اخیر، شاهد اتفاقات عجیبی در بازار خودرو ایران بودیم. جابه‌جایی قیمت خودروها و نوسانات شدید در این برهه زمانی، کم دیده نشدند. روزی که در یک مناظره تلویزیونی رشیدی کوچی به میرسلیم درباره قیمت عجیب لندکروز گفت و با 206 مقایسه شد، حاصل همین منطق قیمت گذاری است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات سومین هفته مردادماه با کاهش شدید نوسانات شاخص‌های سهامی مواجه بود. افت نوسان شاخص‌های اصلی در کنار خبر‌های مؤثر این هفته، بیانگر کاهش شدت واکنش‌ها به تغییرات بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است، گفت: بانک ها روند پرداخت تسهیلات این طرح در استان ایلام را سرعت دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت گفت: دولت با قدرت ایستاده و از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند و از دانشجویان هم تقاضا دارد در حوزه مبارزه با فساد در این عرصه همراه دولت باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: یک کارشناس اقتصادی نوشت: اگر قرار است مشکلات اقتصادی حل شود باید یک جراحی در بخش‌های غیراقتصادی صورت گیرد که تغییرات در ساختارها، بینش‌ها و نظام ارزشی است که باید در آنها تحولات اساسی صورت گیرد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است، گفت: بانک ها روند پرداخت تسهیلات این طرح در استان ایلام را سرعت دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاعیه دیوان عدالت اداری واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قاضی پرونده، «بریل ای. هاول» نیز به توییتر دستور داده بود تا اطلاعات خواسته شده را ارائه کند و در صورت عدم انجام این کار در مهلت تعیین شده، 350 هزار دلار جریمه بپردازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا در نیمه جنوبی کشور و برخی از مناطق شرق شاهد بارش باران خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بهادری جهرمی گفت: با مدیریت اقتصادی آقای مخبر تراز تجاری کشور ما که در گذشته منفی بود، مثبت شد و صادرات ما بیش از واردات ما شد. رکورد تجارت خارجی کشور نیز با 112 میلیارد دلار در سال گذشته شکسته شد. همچنین فروش نفت ما در تیرماه رکورد شکست و مجدداً افزایشی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از آخرین جزئیات وضعیت راه‌های کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت با حضور در دوره آموزشی «اسلام ناب بسیج دانشجویی در آبعلی» گفت: در این دوره که به نام «اسلام ناب» مزین شده، می‌آموزیم که پیرو اسلام نابی که حضرات معصومین (ع) ارائه دادند باشیم و در خط مقابل آن قرار نگیریم. وجه تفاوت اسلام ناب با نگاه‌های افراطی و تفریطی این است که اسلام ناب هم ایمان و هم عمل دارد، ولی اسلام...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی دولت گفت: دولت با قدرت ایستاده و از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند و از دانشجویان هم تقاضا دارد در حوزه مبارزه با فساد در این عرصه همراه دولت باشند.