دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت با اشاره به تلاش دولت برای نقش آفرینی مردم در اقتصاد کشور اظهار کرد: دولت با مشارکت مردم رشد اقتصادی کشور را از حدود صفر در دهه نود، به چهار و سه صدم درصد رساند. وقتی دولت قفل کار را از 4 هزار کارگاه و کارخانه برمی‌دارد و با تسهیل صدور مجوزها موجب صدور 100 هزار پروانه فعالیت کسب‌وکار می‌شود، یعنی به مردم فرصت می‌دهد که با گسترش بخش خصوصی موتور اقتصاد کشور را فعال کنند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت گفت: دولت با قدرت ایستاده و از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند و از دانشجویان هم تقاضا دارد در حوزه مبارزه با فساد در این عرصه همراه دولت باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار امروز نسبت به روز قبل تقریبا رنج بود و در حول و حوش 49 هزار و 500 تومان به فروش رسید. نرخ حواله درهم نیز در مقایسه با روز قبل تقریبا ثابت ماند و در حدود 13 هزار و 670 تومان به فروش رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت گفت: دیوان عدالت اداری به دلیل برخورد رئیس سازمان سنجش با متقلبان کنکور، حکم انفصال برای او صادر کرده است. دولت با قدرت ایستاده و از ورود متقلبین به دانشگاه جلوگیری می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی اصلاحات شورای نگهبان بر طرح کنترل و ساماندهی اجاره‌بهای املاک مسکونی، در جلسات هفته آینده صحن علنی مجلس، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سابق بانک مرکزی لبنان در لیست تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت گفت: دیوان عدالت اداری به دلیل برخورد رئیس سازمان سنجش با متقلبان کنکور، حکم انفصال برای او صادر کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای امسال تا 19 مرداد به 580 هزار متقاضی وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری، مجموعا 77 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در راستای مولدسازی دارایی‌های دولت بیش از 3 هزار زمین ساختمان مازاد دستگاه‌های دولتی شناسایی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکو ایران نوشت: شنیدن حرف‌ها و ادعاهای عجیب از زبان حجت عبدالملکی، تبدیل به عادت شده است؛ اما به نظر می‌رسد این‌بار مساله جدی‌تر از یکسری ادعاهاست و شاید پای درز اطلاعات مهم کشور در میان باشد. واقعا او - همانگونه که خودش بیان کرده - اشتباهی به این بزرگی مرتکب شده است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمودار روزانه بیت‌کوین یک الگوی در حال سقوط را نشان می‌دهد که از ابتدای ماه اوت در انتظار تایید بوده است. این الگو نشان می‌دهد که روند نزولی در حال نزدیک شدن به پایان است و عوامل صعودی (گاوها) در حال آماده شدن برای به دست گرفتن کنترل هستند.