دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

اگر قرار است مشکلات اقتصادی حل شود باید یک جراحی در بخش‌های غیراقتصادی صورت گیرد که تغییرات در ساختارها، بینش‌ها و نظام ارزشی است که باید در آنها تحولات اساسی صورت گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل راه‌آهن از راه‌اندازی مجدد قطار ترکیبی تهران - کربلا در هفته‌های آتی و افزایش تعداد قطارها به مقصد کربلای معلی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در راستای مولدسازی دارایی‌های دولت بیش از 3 هزار زمین ساختمان مازاد دستگاه‌های دولتی شناسایی شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد شده به دهک‌های اول تا سوم زمین رایگان واگذار شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش از میادین و مغازه‌های عرضه مرغ در سطح شهر تهران نشان می‌دهد که ثبات قیمت در بازار حاکم بوده و حتی با فراوانی گوشت مرغ مواجه هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

علیرضا جلال زایی: در پی دغدغه‌مندی مردم سیستان و دوستداران مواریث تاریخی و فرهنگی در حوزه گردشگری در زمینه احتمال حذف شهر سوخته از فهرست جهانی یونسکو با احداث باند دوم مسیر زاهدان به زابل، این تدبیر در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد تا مسیر جاده زاهدان - زابل در محدوده شهر سوخته تغییر کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی ظهر امروز در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان شهرستان اسلامشهر گفت: در راستای مولدسازی دارایی‌های دولت بیش از 3 هزار زمین ساختمان مازاد دستگاه‌های دولتی شناسایی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مسئولان گفت: هیچ مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت در انواع نان وجود ندارد

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه محدودیتها در دسترسی به منابع ارزی منجر به ایجاد تکانه های ارزی می‌شود، گفت: پیامد نهایی این ریسک تضعیف تولیدات صادرات محور و کاهش ارزش پول ملی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی گفت: امکان ثبت نام غیرحضوری دریافت وام قرض‌الحسنه 200 میلیون ریالی ویژه بازنشستگان از 21 مرداد ماه آغاز می‌شود و تا سقف 40 هزار نفر برنامه‌ریزی شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که طی 2 سال اخیر 4500 میلیارد تومان پروژه راهسازی و راهداری در مسیرهای اربعین آغاز شده است، گفت: سیستم سرمایشی و مه‌پاش در پایانه برکت نصب می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: پرونده مسکن مهر در این شهر با تحویل 2 هزار و 800 واحد باقیمانده در نیمه اول شهریورماه بسته خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ارزش سهام آسیایی در روز پنجشنبه به طور کلی کاهش یافت و نزدیک به پایین‌ترین میزان خود در یک ماه اخیر قرار گرفت.