دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تأمین 7000 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران اربعین، گفت: همچنین حدود 2000 پرواز برای جابجایی زوار اربعین در فاصله 25 روز تدارک دیده شده است و این میزان ناوگان قابلیت افزایش دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسکن گفت: طرح افقی شهرها با الحاق اراضی باید جایگزین ساخت واحدهای 25 تا 30 متری که اخیرا مطرح شده است قرار گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اسبق کانون صرافان تاکید کرد: بانک مرکزی باید با شفاف‌سازی و تک‌نرخی کردن ارز و تزریق مثبت و منفی و به موقع آن با همکاری بانک‌ها و صرافی‌ها و البته با قیمتی واقعی و بدون محدودیت، جلوی ایجاد تلاطمات و نوسانات ویرانگر و مصنوعی و رانت‌خوارانه در بازار ارز را بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: 46 هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه های راهسازی و راهداری استان ایلام در موضوع اربعین هزینه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت راه و شهرسازی با تکذیب «طرح خانه‌های 25 متری در دولت» اعلام کرد: وزارت راه و شهرسازی نه تنها چنین طرحی را ارائه نکرده است بلکه طرح‌های خارج از دولت در خصوص خانه‌های 25 متری را تایید هم نمی‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پرواز تهران_ تفلیس به دلیل نقص فنی از سر باند بازگشته و مسافران این پرواز پیاده شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که رؤسای جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا «اکواس» امروز (پنج‌شنبه) در پایتخت نیجریه برای بررسی احتمال مداخله نظامی در نیجر جمع شده‌اند، شورای نظامی حاکم بر نیجر از تشکیل دولت به ریاست «علی الامین زین» خبر داد. به نوشته العربیه، حکم تشکیل دولت به دست «عبدالرحمن تیچانی» فرمانده کودتاگران و رئیس شورای نظامی نیجر امضا شده است. این کابینه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح آخرین وضعیت بیمه رانندگان درون و برون‌شهری گفت: امسال تلاش می‌شود مجموعه وزارت راه و شهرسازی در بخش حمل ونقل بین‌شهری و وزارت کشور و حمل ونقل درون‌شهری بتوانند بخشی از حق‌بیمه رانندگان جدید را در قوانین بودجه سنواتی پیش‌بینی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز صعودی شد.

خبرگزاری تسنیم

وزارت راه و شهرسازی، ادعاهای مطرح شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه «طرح مسکن 25 متری وزارت راه‌وشهرسازی» کلید خورده است را تکذیب کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای انجام 2000 پرواز در ایام اربعین 1402 خبر داد و گفت: در ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی حدود 7000 اتوبوس به زائران برنامه‌ریزی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی و حوزه هنری استان خوزستان با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند هفتمین همایش بین المللی تئاتر مردمی پیاده روی اربعین روایت راهیان را در مرداد و شهریور ماه سال جاری برگزار می کند. این رویداد از 30 مرداد ماه سال جاری مصادف با 4 صفر آغاز می‌شود و تا 15 شهریورماه مصادف با 20 صفر ادامه خواهد داشت را در مسیر زوار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت دلار ثابت ماند.