دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، مصطفی قمری‌وفا با اشاره به اقدامات بانک مرکزی در تسریع و تسهیل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری تصریح کرد: در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت، از ابتدای سال جاری تا کنون شبکه بانکی کشور به 305 هزار نفر از متقاضیان، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ حدود 61 هزار میلیارد تومان پرداخت کرده است که این...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی گفت: تا به امروز 4 هزار و500 میلیارد تومان برای بهسازی و آماده سازی طرح های راهداری اربعین هزینه شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شرکت راه‌آهن‌سید میعاد صالحی اعلام کرد: در جلساتی مفصل و فشرده با مدیر‌عامل و همچنین مدیران ارشد راه‌آهن دولتی عراق، علاوه بر بررسی روند اقدامات مربوط به پروژه شلمچه - بصره و پیگیری تسریع آن، تفاهم شد که به منظور خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله، قطار ترکیبی تهران - کربلا در هفته‌های آتی راه‌اندازی شود. وی ادامه داد: همچنین...

وب‌گاه عصر ایران

عقل و منطق اقتضا می‌کند که کل طرح‌های توسعه کشور یا کل طرح‌های توسعه مناطق آزاد یعنی اطلاعات حیاتی کشور در اختیار یک کشور خارجی خصوصاً کشور همسایه و رقیب قرار داده نشود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس دفتر منطقه ای ایکائو گفت: ایکائو آماده توسعه روابط فی مابین با ایران و ارائه کمک‌های لازم به منظور برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه مهم راه آهن ایلام بزودی و از 2 مسیر اسلام آباد - ایلام و دهلران - اندیمشک وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت هر کیلو مرغ گرم برای مصرف کننده 75 هزار تومان و برای فروشندگان به صورت عمده 73 هزار تومان است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه با اراده مقامات دو کشور ایران و سوریه موانع بر سر راه ارتقای روابط در همه زمینه‌ها برطرف می‌شود، گفت: همانطور که در جنگ با تروریست‌ها در کنار دولت و مردم سوریه بوده‌ایم، در جنگ اقتصادی نیز کنار آن‌ها هستیم.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج بعنوان پاره تنِ مردم، آمادگی کامل برای حمایت از طرح‌های جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی را دارد و گفتمان سازی و فرهنگ‌سازی در زمینه جهاد اقتصادی نیز ضروریست.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که دولت سیزدهم وارد سومین سال حکمرانی خود شده، از کل اعضای تیم اقتصادی دولت فقط محمدمخبر و احسان خاندوزی باقی ماندند و محسن رضایی، حجت الله عبدالملکی، سعید محمد، سیدجواد سادانی نژاد، علی صالح آبادی، محسن رضایی، رضا فاطمی‌امین و مسعود میرکاظمی، برکنار، استیضاح یا استعفا دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه کمیسیون قضایی مجمع تشخیص با موضوع ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول به ریاست حجت الاسلام محسنی اژه‌ای برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل راه آهن اعلام کرد: قطار ترکیبی تهران_ کربلا در هفته های آینده مجدد راه اندازی می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت راه‌آهن از راه‌اندازی مجدد قطار ترکیبی تهران در هفته‌های آتی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز 17مردادماه جلسه مطالبه‌گری از مسئولین دولت سیزدهم در دوره اسلام ناب بسیج دانشجویی با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، برگزار شد و در آن دانشجویان به نقد عملکرد وزیر پرداختند که با پاسخگویی وی از جمله در خصوص وضعیت مالیات بر خانه‌هایی خالی همراه بود. مهرداد بذرپاش در پاسخ به دانشجویان گفت: کنترل اجاره مسکن قانون می‌خواهد، وزیر به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ر ئیس کل بانک مرکزی در نشست مشترک رسانه‌ای مسئولان اقتصادی دولت بیان کرد که رشد سالانه نقدینگی در تیرماه امسال به 27.5 کاهش یافته است و برنامه ریزی ما در سال جاری رساندن این عدد به 25 درصد است