دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا 19 مرداد ماه به 580 هزار متقاضی وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند، مجموعا به مبلغ 77 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا 19 مرداد ماه به 580 هزار متقاضی وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند، مجموعا به مبلغ 77 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی حمله ترکیه به شمال عراق «مسئول اطلاعاتی پ. ک. ک» و یک عضو دیگر کشته شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعالان بازار می گویند پای دلار و سکه خواب رفته و تا زمانی که به حالت عادی برنگردد معامله گران به آرامی در بازار قدم برمی دارند.

خبرگزاری مهر

مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا 19 مرداد ماه به 580 هزار متقاضی وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند، مجموعاً به مبلغ 77 هزار و 500 میلیارد تومان پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: جهاد تبیین بهترین و مناسب ترین راهکار برای آگاه کردن جامعه نسبت به ترفندها و توطئه‌های مختلف دشمنان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: بانک‌های خصوصی در کشور سهمیه خود را در ارتباط با طرح نهضت ملی مسکن براساس قانون برای پرداخت تسهیلات هنوز انجام نداده‌اند.

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای انجام 2000 پرواز در ایام اربعین 1402 خبر داد و گفت: در ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی حدود 7000 اتوبوس به زائران برنامه‌ریزی شده است.

خبرگزاری مهر

وزارت راه و شهرسازی، ادعاهای مطرح شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه «طرح مسکن 25 متری وزارت راه‌وشهرسازی» کلید خورده است را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کرمان با اشاره به اینکه سال گذشته 278 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت استان انجام شد گفت: در چهار ماه اخیر نیز 49 میلیون و 920 هزار دلار سرمایه‌گذاری خارجی مصوب در استان کرمان داشتیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس اسبق کانون صرافان تاکید کرد: بانک مرکزی باید با شفاف‌سازی و تک‌نرخی کردن ارز و تزریق مثبت و منفی و به موقع آن با همکاری بانک‌ها و صرافی‌ها و البته با قیمتی واقعی و بدون محدودیت، جلوی ایجاد تلاطمات و نوسانات ویرانگر و مصنوعی و رانت‌خوارانه در بازار ارز را بگیرند.

وب‌گاه عصر ایران

بانک مرکزی روسیه خاطرنشان کرد که این اقدام به این معنی است که از انعکاس عملیات منظم وزارت دارایی روسیه مرتبط با اجرای قانون بودجه دور می‌شود و این اقدام برای کاهش نوسانات بازار مالی انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

اسلامشهر - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه ما میراث‌دار نظام اجرایی هستیم که در خدمت تولید نبوده است، گفت: هیچ تولیدکننده ای را معطل بروکراسی اداری دستگاه ها نخواهیم گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آخرین آمار رسمی منتشرشده از مرکز آمار در خصوص ضریب جینی مربوط به سال 1400 است که در آن ضریب جینی برابر با 0.3938 در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح زرد برای بارش باران طی امروز فردا صادر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برگزارکنندگان هفتمین همایش بین‌المللی تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین، شرایط حضور در این دوره از همایش «روایت راهیان» را اعلام کردند.